Wallsten82 Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Hoppas det räcker med att varna för spoilers i topic title,men de flesta av er är säkerligen betydligt längre än mig ändå så. Men nu kan ingen säga att jag inte varnat =) Jag undrar följande: Kan man inte ringa valfritt nr med första mobilen man får?? Såg ett nr på Internet för en bil och skulle ringa och kolla vad som händer,numret kan jag slå men koppla upp samtalet går inte. Hur långt in i spelet får man den nya mobilen?? Har precis gjort uppdraget där man ska hämta hem ryssens dotter,uppdraget som slutar med att man ska jaga mc gänget och döda de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Tror inte du kan ringa vilka nummer du vill. Men det är bara att testa, om ingen svarar så funkar oftast inte numret. Den nya telefonen får man av PlayboyX när man ska fota en kille och sen döda honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Hur långt in i spelet får man den nya mobilen?? Har precis gjort uppdraget där man ska hämta hem ryssens dotter,uppdraget som slutar med att man ska jaga mc gänget och döda de. Jag skulle säga att du är ca halvägs dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Kan man inte ringa valfritt nr med första mobilen man får?? Såg ett nr på Internet för en bil och skulle ringa och kolla vad som händer,numret kan jag slå men koppla upp samtalet går inte. Jo, det kan du. Knappa in numret du vill ringa och tryck sedan upp dig till ettan, och sen ett till vänster. Då kommer du till den gröna luren och det är bara att ringa så mycket du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 17 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Jo, det kan du. Knappa in numret du vill ringa och tryck sedan upp dig till ettan, och sen ett till vänster. Då kommer du till den gröna luren och det är bara att ringa så mycket du vill. Jag tackar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Har lagts till i FAQ eftersom jag sett en del frågor om det på sistone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts