Wu Zi Mu Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Det här är inget seriöst, mer ett test än film egentligen. [youtube-old]pq6Bzw7tXtw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Det här är inget seriöst, mer ett test än film egentligen. [youtube-old]pq6Bzw7tXtw[/youtube-old] Vart hittade du det där stället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Vart hittade du det där stället? precis, har aldrig sätt det där stället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 (redigerad) Hehe någon måste ju vara först Brukade (försöka) göra så på SA i GlenPark Redigerad 16 maj, 2008 av Ferrari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Längs hamnen vid mellersta ön, mellan andra och sista. Har ni PS3? Isf kan jag visa er i Party Mode Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 (redigerad) Det är en gömd skatepark, finns guide för att hitta den på youtube. sök bara typ GTA IV Hidden skatepark eller nått så hittar ni Edit: , nåja... Redigerad 16 maj, 2008 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Det är en gömd skatepark, finns guide för att hitta den på youtube. sök bara typ GTA IV Hidden skatepark eller nått så hittar ni Gömd vet jag väl inte, den är ju ganska i mitten av banan, helt öppet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Gömd vet jag väl inte, den är ju ganska i mitten av banan, helt öppet Ingen aning, har inte orkat utforska själv än, råkade bara snubbla över film på youtube, stod att den var gömd och sånt, men antar att du har rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 (redigerad) Lite sökande så har jag nog insätt vart det ligger *På röda pricken http://img134.imageshack.us/img134/3354/namnls2xl5.png Redigerad 16 maj, 2008 av Eyeball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Det har kommit en hel del andra stuntfilmer från IV innan denna, bara så du vet. Men förmodligen den första svenska stunfilmen, eller iaf GTASajtens första stuntfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Jisses bättre än väntat! Riktigt bra!!! Som de andra sa, vart är stället? Karta please Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Tyckte filmen var bra, musiken kändes passande också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Jisses bättre än väntat! Riktigt bra!!! Som de andra sa, vart är stället? Karta please Tack så mycket Det har postats en karta här ovanför med utmarkering. @MiRRe: Tack tack, alltid kul å höra @VickeX: Tanken var att jag skulle skriva "Min första..", fast jag hade helt andra tankar för tillfället, så det blev fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban380 Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Det är en gömd skatepark, finns guide för att hitta den på youtube. sök bara typ GTA IV Hidden skatepark eller nått så hittar ni Edit: , nåja... Hehe var inte så svårt för mig att hitta störta med min helikopter där av en ren slump ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Nu släpper jag en till bara för skojsskull, inte heller något seriöst. [youtube-old]qTMBEgqum-g[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Najsig andra video . Du kan ju prova att göra lite transfers mellan dom stora ramperna och dom lite minde som du hoppade i början. Jag har provat lite av det och det blir ganska snajsigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Kolla här då! [youtube-old]K7GYK52-Dus[/youtube-old] (Nej, det är inte ajg som gjort den, det är TMS-medlemmen Juan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) Kolla här då! K7GYK52-Dus (Nej, det är inte ajg som gjort den, det är TMS-medlemmen Juan) Najs najs, har sett förr. Men jag gillar inte stunts var man kör in i trotoarkanten och flyger 50 meter och gör 792 flips och landar på en pinne som är några pixlar.. Redigerad 17 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Kolla här då! (Nej, det är inte ajg som gjort den, det är TMS-medlemmen Juan) Oooh! Coolt. Dom måste ju vara jävligt bra! I IV trillar man av så lätt, men det verkar dock inte vara ett problem för TMS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Najs najs, har sett förr. Men jag gillar inte stunts var man kör in i trotoarkanten och flyger 50 meter och gör 792 flips och landar på en pinne som är några pixlar.. Du gillar inte stunt som är svåra att utföra*? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts