Henkibojj Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Säg att jag har rätt Henki? Kan väl inte jag veta heller! Men eftersom jag aldrig såg nån i Broker (under spelets början) antar jag att de är vanligare på till exempel Algonquin, men jag vet inte. Jag har bara sett två-tre stycken på mina ... hur många timmar det nu är, sextio timmar kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 (redigerad) Ett tips för värdetransporter, dem finns ofta vid broarna. Jag brukar parkera två bilar tvärs över vägen och gå runt och titta i bilkön om man hittar nån securicar. Bilarna slumpas inte helt, det är olika "blandningar" beroende på dag. Vissa dagar är det massor av patrioter å andra dagar Sabres eller sånt. Edit: Och om du ska delta i race så spawnas mycket fler racerbilar. Om du ska på dejt med nån tjej så finns det många av deras favoritbilar. Redigerad 22 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Ett tips för värdetransporter, dem finns ofta vid broarna. Jag brukar parkera två bilar tvärs över vägen och gå runt och titta i bilkön om man hittar nån securicar. Bilarna slumpas inte helt, det är olika "blandningar" beroende på dag. Vissa dagar är det massor av patrioter å andra dagar Sabres eller sånt. Edit: Och om du ska delta i race så spawnas mycket fler racerbilar. Om du ska på dejt med nån tjej så finns det många av deras favoritbilar. Niko har Gud på sin sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 (redigerad) Asså, jag har klarat uppdraget folk här säger man ska få rånarluvan efter.. men jag hittar itne den? EDIT; never mind, såg inte att de fanns alternativet "hats" & "glasses" ^^ hittade den me andra ord Redigerad 24 juni, 2008 av DizzY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arwid Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Värdebilen man kan råna, är det den grönvita som det står "Gruppe 6" på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Värdebilen man kan råna, är det den grönvita som det står "Gruppe 6" på? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Vart kan man köpa rånarluva? Man får den i ett uppdrag där man rånar en bank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Är väl inte egentligen någon bil som finns på ett speciellt ställe. Eller, en speciell sort som finns på ett visst område. Om du mot all förmodan hittar en sportbil börjar det nästan bara åka sportbilar på stan. Fuskar du fram en Turismo finns det nästan bara Turismos överallt. Likaså med värdebilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts