Eyeball Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 (redigerad) Jag undrar bara vad som händer om ni gjort annorlunda än mig Jag har Dödat Playboy X : Fick hans villa Dödade Polis McArtney: Gick på begravning, inget speciellt hände. Dödade Mikhail: Jimmy Pegorino dödade Kate på Romans bröllop, Niko blev deprimerad men åkte och dödade Phil Säg till om jag glömt något Ska köra klart Storyn en gång till fast göra tvärtom, så skriv gärna vad som händer så jag vet om det är värt att köra om Redigerad 17 maj, 2008 av Eyeball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Spoiler om vem som dödade vem: Det var inte Phil som dödade Kate. Det var Jimmy Pegorino. Iallafall för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) Spoiler om vem som dödade vem: Det var inte Phil som dödade Kate. Det var Jimmy Pegorino. Iallafall för mig Same here. Herr Jimmy. Redigerad 17 maj, 2008 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 17 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Ok tack, var ett tag sen jag körde uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts