MiRRe Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 När man har fått ett mail att carmen vill träffa en, var kommer hon? Jag åker till gatan där hon säger ska vara men hon e inte där 0.00 onsdag.. Fattar inte riktigt var hon ska dyka upp? Väääldigt tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 När man har fått ett mail att carmen vill träffa en, var kommer hon? Jag åker till gatan där hon säger ska vara men hon e inte där 0.00 onsdag.. Fattar inte riktigt var hon ska dyka upp? Väääldigt tacksam för svar Jag tror du skall ringa henne. Eller så ringer hon dig och då dyker det upp ett <3 på kartan. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 00:00 Onsdag är 1 timme efter 23:00 Tisdag. Ifall du har misstagit dig om tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 15 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 00:00 Onsdag är 1 timme efter 23:00 Tisdag. Ifall du har misstagit dig om tiden. Precis som jag tänkte mig Blev fel med dagarna, bara att vänta en vecka i spelet nu, tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts