Weener Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Ja nu har jag vart på Fragzone och dom hadde en intervju med Gänget som jobbar med MP verisionen Härkan ni läsa intervjun Här är screens som jag hittade på deras sajt som är här Puh det var jobbigt att skriva men det vare värt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 (redigerad) Funkar den? Har precis laddat ner den, söker efter den... ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Den ligger i: C:/program/gta3mta Vill nån testa? Redigerad 2 mars, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Måste man installera nån fil i GTA3 mappen för att det ska funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 (redigerad) Jag vet inte hur man skall få det att funka.När jag installera så häönder det inget efter installationen...har ni fått igång det? EDIT.... Jag har också hittat den men kan man spela över internet?Isåfall så vill jag köra med dig jägarn.... Redigerad 2 mars, 2003 av Hoggert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Någon som vill köra eller?? hör av er fort.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 (redigerad) ja har det inte installerat just nu men det finns ett spel i listan men i morgon kan jag -------------------------------------------------------------------- en tävling (för mig alltså) http://diskutera.fuskarna.nu/tips.php?2404 Redigerad 3 mars, 2003 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts