nikq Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 (redigerad) v Redigerad 19 februari, 2012 av nikq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Har du läst alla instruktioner? Har för mig att man behöver en vuxen som registrerar sig eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Har du läst alla instruktioner? Har för mig att man behöver en vuxen som registrerar sig eller något sånt. Om man är under 18 behöver man en vuxens tillåtelse och en vuxen som "reggar" sig för att typ ha koll på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Om man är under 18 behöver man en vuxens tillåtelse och en vuxen som "reggar" sig för att typ ha koll på det. Som damen sa. ------------------- Farsan var mer intresserad av PS3an än jag i början så han gjorde ett account på en gång, därför har jag inte stött på det där problemet riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 15 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 (redigerad) P? Redigerad 19 februari, 2012 av nikq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 jasså? då tar ja bara min brors födelsedag.. men det räcker med att registrera sig i ps3 eller måste man göra det i deras hemsida ochså? kostar det ngt? gratis att ladda ner demos o sånnt:P? 1. Ja, det tror jag. 2. Nej, ingenting. 3. Allt är gratis så länge det inte står något annat, tar dem betalt så behöver dem ju massor av uppgifter ändå, och det lär du märka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 15 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 (redigerad) h Redigerad 19 februari, 2012 av nikq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 De ber dig om PSN-inloggningsnamn, vilket inte är ditt PS3-nickname utan din email du kopplat kontot till. De ber om lösenord, vilket inte är ditt MSN-lösen utan det lösenord du valt till PSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 15 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 (redigerad) . Redigerad 19 februari, 2012 av nikq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 18 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) p Redigerad 19 februari, 2012 av nikq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 kan man få hjälp snälla!! vill köra gta ONLINE!! Ska försöka göra en liten guide eller något. 1. du har valt master account 2. Du skriver in din email och VÄLJER ett lösenord som är minst 6 bokstäver och 1 Siffra 3. Du väljer ett Online ID, det som folk sen addar för att få dig i sin lista och det som folk ser. 4. Du loggar in på din email och jag vet inte om man måste aktivera det, tror dock inte det, men där finns sedan alla dina uppgifter. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 ja har inget inloggings skit :S? menar du användare saken? vet inte för jag behöveraldrig logga in eller så.. bara sätter på ps3 o spelar. Du måste ha registrerat dig för att komma till master/sub-konto menyn. Du skriver helt enkelt in fel mail/lösen, då det inte är samma som du har på MSN (Om du nu inte har registrerat dig på PSN med exakt samma uppgifter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 18 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) p Redigerad 19 februari, 2012 av nikq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 ja vet inte hur jag har registrerat min psn men längst ått vänster så står det luan antar att den heter så.. men lösen eller sånt vet jag inget om Then your royally fucked. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 18 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) ! Redigerad 19 februari, 2012 av nikq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 laal fixxat! Bara ur ren nyfikenhet; vad hade du failat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 18 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) :S Redigerad 19 februari, 2012 av nikq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts