Henkibojj Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Seriöst? Jag förstår inte heller det roliga. Det är ju snarare sorgligt att folk inte spelat de gamla spelen tillräckligt för att känna skillnad på bytet mellan andra och tredje generationens GTA http://www.skoar.com/images/gta2.jpg Båda heter GTA2.jpg, jag hoppas ni kan lista ut vilket som är trean... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Jag förstår inte heller det roliga. Det är ju snarare sorgligt att folk inte spelat de gamla spelen tillräckligt för att känna skillnad på bytet mellan andra och tredje generationens GTA Det var både roligt och sorgligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Att först någon trodde att det var en explosion från GTA3 var ganska roligt, och att sedan agenten skulle komma och påpeka att han trodde att det var GTA 2, det är vad som gör det roligt i mina ögon/öron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Att först någon trodde att det var en explosion från GTA3 var ganska väldigt roligt, och att sedan agenten skulle komma och påpeka att han trodde att det var GTA 2, det är vad som gör det ännu mera roligt i mina ögon/öron. My thought. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 not amused. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 not amused. Jag håller med P-C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Den här kan man ju ha nu när adressen stämmer. Uppladdad av Misterwhoopee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Jag håller med P-C. Jag håller med Lajnux, som håller med P-C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 not amused. Tillsammans med den avataren måste jag säga att detta var klockrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Tillsammans med den avataren måste jag säga att detta var klockrent P-C = Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Jag trodde att den där snubben som flög i explosionen var från fodralet till GTA3! Såg att det inte var så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Jag trodde att den där snubben som flög i explosionen var från fodralet till GTA3! Såg att det inte var så Varför skulle dom ha en GTA2-bild på fodralet till GTA 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Varför skulle dom ha en GTA2-bild på fodralet till GTA 3? Han trodde att det var från GTA 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 (redigerad) Testade lite mer: Digg! Redigerad 16 juli, 2008 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Digg! Den och sen hemsidan tillbaka så blir det bra igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts