Marquis Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Om vi ska bara ha bilder på loli och Nicko från GTA IV så hoppar vi ju över en generation. Inte bättre om vi tar nån bild från San Andreas och en från IV? Det är som någon annan nämnde innan, så blir det lite muppat eftersom artworken har blivit mer och mer detaljerad för varje spel. Det skulle högst troligt bara se fult ut om en äldre karaktär hoppar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Kan inte Umberto fixa ihop en logga med alla H&CO-karaktärerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Kan inte Umberto fixa ihop en logga med alla H&CO-karaktärerna? Jag KAN men jag tror inte H vill ha en sån på sitt fina GTA-forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Kan inte Umberto fixa ihop en logga med alla H&CO-karaktärerna? Haha, det vore underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Jag KAN men jag tror inte H vill ha en sån på sitt fina GTA-forum. Till Loungeforumet vore det däremot en alldeles underbart fantastisk idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Till Loungeforumet vore det däremot en alldeles underbart fantastisk idé. Men inte för oss stackars människor som faktiskt är utan en sådan karaktär. Eller jo det vore ju ganska kul ändå trots allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Kan inte Umberto fixa ihop en logga med alla H&CO-karaktärerna? Haha, det skulle vara helt underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Huuuleteniuuus!! Vart ääär duuuu? Det är en superbra idé om ett loungeforum sätts upp. Det kan vara med i din utredning Umberto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Det är en superbra idé om ett loungeforum sätts upp. Det kan vara med i din utredning Umberto. Det håller han väl på med redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Det håller han väl på med redan? Va, har han redan med i sin utredning om vi ska ha en forumlogga som är alla karaktärer? Eller trodde du att jag menade att han skulle starta en utredning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Va, har han redan med i sin utredning om vi ska ha en forumlogga som är alla karaktärer? Eller trodde du att jag menade att han skulle starta en utredning? Det är en superbra idé om ett loungeforum sätts upp. Det kan vara med i din utredning Umberto. Jag uppfattade det som att du tyckte att Umberto skulle göra en utredning med argumenten om ett loungeforum. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jag uppfattade det som att du tyckte att Umberto skulle göra en utredning med argumenten om ett loungeforum. Typ. Han gör ju det. Han kommer skriva en lista med regler och förslag till ett loungeforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Han gör ju det. Han kommer skriva en lista med regler och förslag till ett loungeforum. Precis, och det var därför jag svarade "Han gör väl det redan?" till kobbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Fattar att du missförstog det, kanske inte skrev så tydligt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Om vi ska bara ha bilder på loli och Nicko från GTA IV så hoppar vi ju över en generation. Inte bättre om vi tar nån bild från San Andreas och en från IV? Men den där snubben som flyger i explosionen är ju från GTA3 om jag inte misstar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Men den där snubben som flyger i explosionen är ju från GTA3 om jag inte misstar mig Nej GTA 2 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Men den där snubben som flyger i explosionen är ju från GTA3 om jag inte misstar mig Nej GTA 2 tror jag. HAHAHAHAHHAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 HAHAHAHAHHAHAHAHAHA Wörd på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Jag förstår inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Jag förstår inte. Seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts