Henkibojj Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Bara jag som älskar Boomer's? Den är snygg, men har bara IV i sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Bara jag som älskar Boomer's? Du är nog den enda som vågar gå så långt att påstå att du älskar den. Den är okej, men som Henki sa så har den bara IV i sig, och dessutom så var texten oerhört ful och opassande, om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Så, finade till den lite. Explosionen fick de något snaggade kanterna, och den blev utvidgad med en polishelikopter från San Andreas. Nu börjar det likna något! "Fyll ut" den med något mer där runt helikoptern bara, och vi har en vinnare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Bara jag som älskar Boomer's? mm Nu börjar det likna något! "Fyll ut" den med något mer där runt helikoptern bara, och vi har en vinnare! Måste alla vara så plottriga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 (redigerad) Bara jag som tycker Qouad börjar likna en Mordos? Lite iaf! Redigerad 20 maj, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Bara jag som tycker Qouad börjar likna en Mordos? Lite iaf! LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Måste alla vara så plottriga? Vi snackar om GTAsajtens banner här. Kebab: Du har rätt, la till 8-ball, främst med tanke på att han var en av de frontfigurer man såg på GTAsajtens startsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Bara jag som tycker Qouad börjar likna en Mordos? Lite iaf! Inte jag! LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL Word. Vi snackar om GTAsajtens banner här. Kebab: Du har rätt, la till 8-ball, främst med tanke på att han var en av de frontfigurer man såg på GTAsajtens startsida. Haha Det blev bra, ett av alternativen som är bäst hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Jag gillar Panimalas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Jag gillar också Panimalas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Tycker Panimalas ser grymt snygg ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Då har vi väl bestämt oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 (redigerad) EDIT: Version 1: Version 2: http://img161.imageshack.us/img161/3478/gtasajtens2wf6.png Är mycket nöjd, fast den kanske kan bli bättre med en annan text eller annan placering av texten. Redigerad 20 maj, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Tycker fortfarande det behövs förbättringar, och oavsett vad jag eller andra tycker behövs det grymt mycket fler bilder innan vi bara tar nån i högen. 8-ball blev en oddball; det var meningen att helikoptern skulle skjutas in och inte ut för att nån extra bild skulle tryckas in. Var är resten av spelen i loggan? Jag låter väl negativ antar jag men... de duger inte! "Gör bättre själv då!" - Nej, det kan jag inte. Men jag hoppas nån annan kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Henkibojj, kan du ge mig lite konstruktiv kritik också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Okej, Tacs vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 EDIT: Version 1: Version 2: http://img161.imageshack.us/img161/3478/gtasajtens2wf6.png Är mycket nöjd, fast den kanske kan bli bättre med en annan text eller annan placering av texten. Rent kvalitetsmässigt så håller den ju absolut, väldigt avancerad men det är för mycket GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Henkibojj, kan du ge mig lite konstruktiv kritik också? Helt klart bra grund, men jag tycker att texten inte är perfekt. Kan dock inte sätta fingret på riktgt vad som bör ändras.. Sen kanske också det borde smyga in någon karaktär från de tidigare GTA-spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Tycker fortfarande det behövs förbättringar, och oavsett vad jag eller andra tycker behövs det grymt mycket fler bilder innan vi bara tar nån i högen. 8-ball blev en oddball; det var meningen att helikoptern skulle skjutas in och inte ut för att nån extra bild skulle tryckas in. Var är resten av spelen i loggan? Jag låter väl negativ antar jag men... de duger inte! "Gör bättre själv då!" - Nej, det kan jag inte. Men jag hoppas nån annan kan Shit vad du whinar. Finns det bara dåliga grejer? Om ingen banner hittils duger kan du väl bidra med åtminstonde en ihopkrafsad billig vision om hur den optimala bannern ser ut. Helikoptern blev mindre, och tar alltså up mindre plats. Sen är det meningen att den ska hovra vid utkanten av bilden. Tackleberry: Fett fräsch. Om du gör den bredare, fixar så att loggan liknar nuvarande GTAsajtens och kanske klämmer in fler karaktärer, från andra spel så blir den riktigt bra. Det jag strävar efter med min är ingen helt ny logga, utan snarare en uppdaterad en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 (redigerad) Kanske bäst att ni låter H göra loggan, jag tror det var så han tänkte. Men iaf, bra jobbat Tackle. GJ. Redigerad 20 maj, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts