Umberto Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag röstar på Stellhell. Räven, du misslyckades på alla. Ge upp. Jag håller inte med där. Själva grunden i RavenEs är imo utmärkt, den borde bara finslipas. Denna är också ganska bra: ----- OT: Btw. Jag ska försöka färdigställa min loungeutredning under den här månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) Jag håller inte med där. Själva grunden i RavenEs är imo utmärkt, den borde bara finslipas. Denna? Kan lägga upp .psd för den som vill mixtra med den. Redigerad 18 maj, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Denna? Kan lägga upp .psd för den som vill mixtra med den. No need. Dåligt urklippta gubbar som efter det blivigt nerskalade, och kopierad text+explosion som ingen kan editera lager för lager. Om det är Niko och Lolipop som folk vill ha så kan jag byta ut latinon med Niko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Har egentligen aldrig gillat den vi har nu. Orkade inte slutföra, men tja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag kan inte se bilder som är uppladdade på Beffo. Det vore schysst om ni anväder en seriös uppladdningstjänst istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag kan inte se bilder som är uppladdade på Beffo. Det vore schysst om ni anväder en seriös uppladdningstjänst istället! Kan inte heller. W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) Måste refresha varje Beffo bild manuellt >-< @Qouad Den var ju snygg! Måste bara slipas lite Redigerad 18 maj, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) De som tydligen blev mest uppskattade som jag gjorde var väl dessa: Laddade upp här på forumet istället för någon uploadsida. edit: De är alltså transparenta, men inte som thumbnails. Redigerad 18 maj, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 (redigerad) Gjorde ett bidrag. Har kvar .PSDn så saker som behöver förbättras kan läggas fram. Redigerad 19 maj, 2008 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Gjorde ett bidrag. Har kvar .PSDn så saker som behöver förbättras kan läggas fram. Varför redigera bort klyftan? Det är ju den som är najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Gjorde ett försök jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Så, finade till den lite. Explosionen fick de något snaggade kanterna, och den blev utvidgad med en polishelikopter från San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 (redigerad) Är det bara jag som tycker GTA2- explosionen är fruktansvärt opassande och ful? För det första ser det mer ut som en skalbagge som badar i en eldspya snarare än en polis som exploderar. Ö.h.t. får text med en explosion bakom det att kännas som något Jens Andersson, 15 år, skapade 1997 i Paint Shop Pro under torsdagens datalektion (vilket han hade som elevens val). Redigerad 19 maj, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Får vi göra den bredare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Är det bara jag som tycker GTA2- explosionen är fruktansvärt opassande och ful? För det första ser det mer ut som en skalbagge som badar i en eldspya snarare än en polis som exploderar. Ö.h.t. får text med en explosion bakom det att kännas som något Jens Andersson, 15 år, skapade 1997 i Paint Shop Pro under torsdagens datalektion (vilket han hade som elevens val). Det är kult. STFU Sen har den väl alltid varit en del av forumets logga, jag tycker den får vara kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Jag tycker också man kan göra en helt ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Det är kult. STFU Sen har den väl alltid varit en del av forumets logga, jag tycker den får vara kvar. Och jag håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Poll med både olika sorters loggor och en fråga ang. vilka som vill ha kvar explosionen eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Jag röstar för den Stell gjorde, men med vissa förändringar. RavenEs är dåliga allihopa, more or less, och Panimalas sista med helikoptern på sidan var inte dum egentligen. Men helikoptern känns påklistrad i efterhand eftersom den är så långt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Bara jag som älskar Boomer's? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts