RavenE Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Bra blev den, hur som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Bleh, såg nu att armen vart avsågad och det är bara den kanten som inget får vara av på. Fixade till den lite igen, och ett screenshot på hur det skulle se ut i dagsläget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Och såhär med mina: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Tycker nästan att det blev för mycket av det goda i Stellans logga. Svårt det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Själv blev man kär i RavenE logga med Niko och en tjej från SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Rävens logga har ett jobbigt tomhål i mitten. Den känns liksom .. tom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Jag tycker elden borde förnyas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Jag blir ledsen om hultan tar min logga. Var som sagt inte seriös, och försökte bara klämma in folk från alla gta. Jag gillar inte att arbeta med ingamebilder, och eftersom varken Claude, Tommy eller CJ finns som artwork så tog jag bara brudar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) Själv blev man kär i RavenE logga med Niko och en tjej från SA Thanks. Rävens logga har ett jobbigt tomhål i mitten. Den känns liksom .. tom. Jo, jag tycker det också. Det känns lite tomt om man bara flyttar elden lite också. Men vad är bäst? Vickes text, eller vanliga? Edit: Provade att lägga in en bil, yäy or näy? Redigerad 17 maj, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Ravene: Nope. Stells är bäst hittills. Lewl, den var ju inte äns seriös. Inte så illa. Polisbilen tycker jag om, fonten tycker jag om, GTA2-explosionen + SWATsnubben måste vara kvar, men det blev lite väl mycket brudar där. Speciellt när ingen av GTA-brudarna är nån ingame-person (utom Mercedes till vänster, för SA-tjejen är ju inte Kendl). Ta bort alla brudar utom Mercedes och låt resten (polisbil + font + GTA2-bild) vara mallen, så tror jag att det finns många talanger här som fyller upp hörnen med snygga bilder från både VC, SA och IV. (Spelbrudar är överskattat!) Jag tänker mig en IV-bakgrund från nattens Liberty City samt en artwork var från VC, SA och IV. Mercedes i vänstra hörnet får gärna vara kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Ravene: Nope. Stells är bäst hittills. Inte så illa. Polisbilen tycker jag om, fonten tycker jag om, GTA2-explosionen + SWATsnubben måste vara kvar, men det blev lite väl mycket brudar där. Speciellt när ingen av GTA-brudarna är nån ingame-person (utom Mercedes till vänster, för SA-tjejen är ju inte Kendl). Ta bort alla brudar utom Mercedes och låt resten (polisbil + font + GTA2-bild) vara mallen, så tror jag att det finns många talanger här som fyller upp hörnen med snygga bilder från både VC, SA och IV. (Spelbrudar är överskattat!) Jag tänker mig en IV-bakgrund från nattens Liberty City samt en artwork var från VC, SA och IV. Mercedes i vänstra hörnet får gärna vara kvar. Inga bakgrunder. Det ska vara transparant bg så forumets blåa färg lyser igenom. http://www.rockstargames.com/grandtheftauto3/desktops/ http://www.rockstargames.com/vicecity/desktops/ http://www.rockstargames.com/sanandreas/desktops/ http://www.rockstargames.com/IV/#?page=dow...tent=wallpapers Där har ni att välja på. GTA2 explosionen har vi här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Det finns även mängder av artwork på http://www.gouranga.com, för den intresserade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Där har ni att välja på. GTA2 explosionen har vi här. Kan du/någon annan ladda upp den på beffo eller liknande? Sidan fungerar inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Kan du/någon annan ladda upp den på beffo eller liknande? Sidan fungerar inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Hahaha! Jag röstar på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Räven, Gör explosionen och texten själv. Den som är nu ser för jävlig ut om du bara klipper ur den hela tiden. #4: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Blöh, plottrigt. Stell: Mjo, ska fixa elden bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Jag röstar på Stellhell. Räven, du misslyckades på alla. Ge upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Blöh, plottrigt. Stell: Mjo, ska fixa elden bättre. Det är mer än elden som behöver fixas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Jag röstar på Stellhell. Räven, du misslyckades på alla. Ge upp. Det är mer än elden som behöver fixas. Jo, dom där blev jag inte nöjd med. Gjorde dom mest på skojs. De förra blev jag hyfsat nöjd med, men dina skulle passa bättre. Särskillt den senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts