Misterwhoopee Skrivet 16 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 AMAGAD! Yes Sir! Jag tar gärna på mig uppdraget att skriva en liten utredning/sammanställning, om ingen misstycker? Haha! Det finns nog bara en man för det här uppdraget, go ahead! You know you want to. ---- Vad gäller forumloggan förespråkar jag inte så stora ändringar utan mest att en av personerna byts ut till en nyare karaktär i GTA-serien. Explosionen, texten och Stallion-bilen är snyggt och tidlöst GTA, och det är kul att en swat-gubbe från GTa2 fått vara med så länge! Men som sagt bannern skulle ju behöva ändras eftersom forumet numer inte är en del av GTASajten utan är hela GTASajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Något liknande skulle väl fungera? Bara som en idé alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Något liknande skulle väl fungera? Bara som en idé alltså. Lägg till en bil och gör tjejens huvud runt så blir det där riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 (redigerad) Lägg till en bil och gör tjejens huvud runt så blir det där riktigt bra. Sådär: Någon annan får gärna lägga dit en bil, eller välj ut en så lägger jag dit den. Redigerad 16 maj, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 (redigerad) Redigerad 16 maj, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 vad säger ni om loggan är som den är till vänster, text i mitten och en tiil nyare bild till höger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 (redigerad) Sådär: Någon annan får gärna lägga dit en bil, eller välj ut en så lägger jag dit den. Knåpa dit en NRG-900 Redigerad 16 maj, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Jag tycker att vi borde ha en ny och finare text för "GTASajtens Forum" Någonting sådant (alltså texten då). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Jag tycker att vi borde ha en ny och finare text för "GTASajtens Forum" Någonting sådant (alltså texten då). Du har helt rätt, även om det där inte är exakt vad jag tycker passar. Grejen är väl den att hela idén och tanken ska vara densamma som nu, men att den ska vara omarbetad och fräsch (typ SWAT-gubben bör vara med på ett hörn). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 (redigerad) Explosionen och Swat-gubben måste vara med, det är ju episkt. Texten går att diskutera, det Vicke visade ser bra ut. Redigerad 16 maj, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Sådär: Någon annan får gärna lägga dit en bil, eller välj ut en så lägger jag dit den. Jag tycker den där är utmärkt. En next-generation-version av den gamla loggan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Att enbart inrikta sig på GTAIV är väl att ta i. Då hoppar vi ju över SA helt, vilket är.. RASISTISKT! PKPKPKPKPK! Detta är fortfarande inte GTAIVs Forum - En del av GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 (redigerad) Att enbart inrikta sig på GTAIV är väl att ta i. Då hoppar vi ju över SA helt, vilket är.. RASISTISKT! PKPKPKPKPK! Detta är fortfarande inte GTAIVs Forum - En del av GTAsajten. Vi måste sikta framåt! Den nya teknologin tar över. Edit: Redigerad 16 maj, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Vi måste sikta framåt! Den nya teknologin tar över. Edit: Med Vickes text också gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 (redigerad) Med Vickes text också gärna. Elden blev lite fucked up, inte så bra med kloningsverktyget/smeta ut. Edit: Lyckades hitta nästan samma explosionsbild som originalet, men det blev lite sämre tycker jag. Redigerad 16 maj, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 ITS ALL'BOUT BITCHES! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 ITS ALL'BOUT BITCHES! Bort med polisen i hörnet så har vi en vinnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Håller med Qouad; bort med polisen så blir den perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Lewl, den var ju inte äns seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts