Misterwhoopee Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Ja, som sagt, kanske är det dags att uppdatera loggan lite? Tycker forumloggan är väldigt snygg, men för att visa att forumet hänger med lite skulle det kanske vara bra att lägga in Nico någonstans? Loggan har ändrats förr, så det är ju ingen orginallogga som skulle försvinna eller så (var det 8-ball som var där Tommy är förut? ) Eller är det bättre att göra en ny? Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Det skulle behövas en ordentlig refresh på hela bannern. Funderade på det till GTAIV-releasen men hade inte tid att genomföra något. Nu är frågan om det inte är lika bra att vänta och refresha allt på samma gång (ny mjukvara, unikt skin, fixed size, ny logga etc). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Kanske anordna en tävling och sen får medlemmarna rösta på den de gillar bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Kanske anordna en tävling och sen får medlemmarna rösta på den de gillar bäst? Get out of my head and sluta sno mina idéer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 (redigerad) Kanske anordna en tävling och sen får medlemmarna rösta på den de gillar bäst? Bra idé! Eller om Hultenius väljer den han gillar bäst, eftersom han verkar vilja ha sista ordet. Redigerad 15 maj, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Jag håller med där, den känns väldigt föråldrad. Jag håller också med om att det borde ordnas en tävling där medlemmarna får lämna in bidrag och rösta fram en ny logga. Chans att det kommer hända: 1%. --- För övrigt hoppas jag på en loungeavdelning (kanske har sagt det nån gång, kommer inte ihåg så noga). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Bra idé! Eller om Hultenius väljer den han gillar bäst, eftersom han verkar vilja ha sista ordet. Hehe. Tänkte föreslå att hans åsikt är värd 5 röster eller något. För övrigt hoppas jag på en loungeavdelning (kanske har sagt det nån gång, kommer inte ihåg så noga). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Jag håller med där, den känns väldigt föråldrad. Jag håller också med om att det borde ordnas en tävling där medlemmarna får lämna in bidrag och rösta fram en ny logga. Chans att det kommer hända: 1%. --- För övrigt hoppas jag på en loungeavdelning (kanske har sagt det nån gång, kommer inte ihåg så noga). Jag tycker absolut du ska fortsätta att tjata om din loungeavdelning. Det är nog en sak 95 % av forumet vill ha. Jag skulle älska att ha det och älskar bara tanken om vi skulle kunna ha det. Vi har ju t.o.m kommit överens i en tidigare tråd hur alla regler skulle se ut och hur det skulle skötas. Men det lär inte hända precis som du säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Jag tycker absolut du ska fortsätta att tjata om din loungeavdelning. Det är nog en sak 95 % av forumet vill ha. Jag skulle älska att ha det och älskar bara tanken om vi skulle kunna ha det. Vi har ju t.o.m kommit överens i en tidigare tråd hur alla regler skulle se ut och hur det skulle skötas. Men det lär inte hända precis som du säger. Vi kan bara hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Jag tycker absolut du ska fortsätta att tjata om din loungeavdelning. Det är nog en sak 95 % av forumet vill ha. Jag skulle älska att ha det och älskar bara tanken om vi skulle kunna ha det. Vi har ju t.o.m kommit överens i en tidigare tråd hur alla regler skulle se ut och hur det skulle skötas. Men det lär inte hända precis som du säger. Kanske en namninsamling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 (redigerad) Kanske en namninsamling? Varför inte? Förra blev dock rejält misslyckad. Om Umberto kunde göra en lång förstapost med sina viktigaste argument, länka till trådar, ta intervjuer från medlemmar som bekräftar hur bra en loungeavdelning skulle vara och en namninsamling samt en länk till tråden så tror jag nog Hultan lär göra någonting. Eller så bojkottar vi forumet tills vi får den, men det är dumt och lär inte hända. Redigerad 15 maj, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Måste loggan bytas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Medans vi är inne på att byta logga kan inte du hultan lägga in flera forum skins? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Det skulle behövas en ordentlig refresh på hela bannern. Funderade på det till GTAIV-releasen men hade inte tid att genomföra något. Nu är frågan om det inte är lika bra att vänta och refresha allt på samma gång (ny mjukvara, unikt skin, fixed size, ny logga etc).Medans vi är inne på att byta logga kan inte du hultan lägga in flera forum skins? ...hoppas bara att han vet att större förändringar inte kommer uppskattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 GTASajtens layout är och förblir perfekt. Om man gör för mycket nytt så måste man kunna ha gamla vanliga ändå (få välja själv i "options"), annars kommer jag känna mig helt vilse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 GTASajtens layout är och förblir perfekt. Håller med dig till 90%. Saknar v1.3's (eller vad det nu var) skin. Det var lite mjukare och mer färgglatt. Någon som har en screen på hur det såg ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 (redigerad) Varför inte? Förra blev dock rejält misslyckad. Om Umberto kunde göra en lång förstapost med sina viktigaste argument, länka till trådar, ta intervjuer från medlemmar som bekräftar hur bra en loungeavdelning skulle vara och en namninsamling samt en länk till tråden så tror jag nog Hultan lär göra någonting. Eller så bojkottar vi forumet tills vi får den, men det är dumt och lär inte hända. Jag har funderat på att göra nåt sånt, ja. Någon sorts sammanställning med riktlinjer och föreskrifter för hur en lounge kunde se ut utan att det skulle påverka forumet negativt. (Vilket det knappast skulle göra eftersom "loungeavdelningar" fungerar bra på andra forum, varför skulle det inte fungera på gsf?) GTASajtens layout är och förblir perfekt. Om man gör för mycket nytt så måste man kunna ha gamla vanliga ändå (få välja själv i "options"), annars kommer jag känna mig helt vilse. Jag håller i princip med. Layouten/designen etc är egentligen mindre viktig och bra som den är. Det är innehållet som borde omarbetas. Redigerad 15 maj, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Skulle tro att det finns goda chanser för ett loungeforum eller liknande, på lång sikt vill säga. Om någon gör ett förslag/mindre utredning åt mig, glöm inte att ta med eventuella negativa bieffekter - något som alla glömmer trots att det är det viktigaste. Ett eget skin är viktigt för forumets identitet. Vem som helst kan köpa och installera ett sånt här forum så ett unikt utseende är högt prioriterat. Identitet är nyckelordet. Men nu handlade tråden om själva forumloggan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Ett något mörkare skin (läs. GTAsajten's bakgrundsfärg) skulle sitta fint. Loggan får inte heller byta utseende för mycket. Minns hur jag tyckte illa om jultemats logga precis när den kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 (redigerad) Skulle tro att det finns goda chanser för ett loungeforum eller liknande, på lång sikt vill säga. Om någon gör ett förslag/mindre utredning åt mig, glöm inte att ta med eventuella negativa bieffekter - något som alla glömmer trots att det är det viktigaste. AMAGAD! Yes Sir! Jag tar gärna på mig uppdraget att skriva en liten utredning/sammanställning, om ingen här misstycker? Men nu handlade tråden om själva forumloggan. Right. Back on topic då. Redigerad 16 maj, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts