RavenE Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Menyvalen mina bilder, min musik etc. från startmenyn är borta. Den här datorn och mina dokument finns kvar. Går jag in i mina dokument så finns dom här mapparna inte heller. What to do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Menyvalen mina bilder, min musik etc. från startmenyn är borta. Den här datorn och mina dokument finns kvar. Går jag in i mina dokument så finns dom här mapparna inte heller. What to do? Installerat om windows nyligen? gjort nånting överhuvetaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Även i C:\Documents and Settings\RavenEEEEEEEEE\Mina dokument ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Även i C:\Documents and Settings\RavenEEEEEEEEE\Mina dokument ? Precis, kolla om dom ligger här, isåfall är det bara att mappa om Mina Dokument. Annars ser det surt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Du ahr inte barat ändrat från XP tema till Klassiska?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Installerat om windows nyligen? gjort nånting överhuvetaget? Formaterade nyligen, blev något fel någon dag senare, men det löste sig med en systemåterställning. Tror de försvann i samband med det. Även i C:\Documents and Settings\RavenEEEEEEEEE\Mina dokument ? Jepp, borta där med. Du ahr inte barat ändrat från XP tema till Klassiska?? Nix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Rätta mig om jag har fel, men lägga inte ens 'Mina Dokument' i en speciell mapp när man systemåterställer? BTW: Kollat så att dom bara inte är dolda? Alternativ hitta nåt räddningprogram för kolla så att dom inte bara har deletats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Sök datorn efter t.ex. jpeg-bilder och se om något känns bekant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Inget dolt, och sökningen hjälpte inte. Men det mest sjuka är ju att det är borta från startmenyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 (redigerad) Inget dolt, och sökningen hjälpte inte. Men det mest sjuka är ju att det är borta från startmenyn? Du kan skräddarsy vad du vill ha på startmenyn. Öppna startmenyn Högerklicka på valfri tom yta och välj Egenskaper Under fliken "Start-menyn" ska det finnas en knapp som heter "Anpassa.." Tryck på den så ska det komma ett nytt fönster med vad du vill ha för saker synliga i startmenyn. (OBS: Under fliken avancerat) Redigerad 15 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Du kan skräddarsy vad du vill ha på startmenyn. Öppna startmenynHögerklicka på valfri tom yta och välj EgenskaperUnder fliken "Start-menyn" ska det finnas en knapp som heter "Anpassa.."Tryck på den så ska det komma ett nytt fönster med vad du vill ha för saker synliga i startmenyn. (OBS: Under fliken avancerat) Jepp, mina bilder/musik är valt som "visa som länk". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Själva definitionerna för dom mapparna finns i registret så systemåterställning kan göra nytta. Eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Ahöm, får testa det lite senare ikväll. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 "This is, this is, this is a sticky situation." Råkade ut för ett liknande problem för nån månad sen. Trodde att jag hade förlorat all min musik och alla mina bilder, livet kändes otroligt tungt i en halvtimme tills jag hittade allt i en backupmapp. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, men jag lider med dig ifall du inte skulle kunna få tillbaka det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 "This is, this is, this is a sticky situation." Råkade ut för ett liknande problem för nån månad sen. Trodde att jag hade förlorat all min musik och alla mina bilder, livet kändes otroligt tungt i en halvtimme tills jag hittade allt i en backupmapp. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, men jag lider med dig ifall du inte skulle kunna få tillbaka det! Att all musik skulle försvinna är verkligen största mardrömmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 (redigerad) Att all musik skulle försvinna är verkligen största mardrömmen. Sån tur att jag inte har min musik i mappen "min musik". Edit: Okej, alla mappar kom tillbaka då jag gjorde en ny mapp i mina dokument som jag döpte till 'Mina bilder'. Då fanns plötsligt alla mappar på startmenyn etc. Dock är alla filer borta, men ingen större skada skedd. Tack för hjälpen allesammans. Redigerad 15 maj, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Sån tur att jag inte har min musik i mappen "min musik". Edit: Okej, alla mappar kom tillbaka då jag gjorde en ny mapp i mina dokument som jag döpte till 'Mina bilder'. Då fanns plötsligt alla mappar på startmenyn etc. Dock är alla filer borta, men ingen större skada skedd. Tack för hjälpen allesammans. Har någon det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Har någon det? Jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Jag! Gu' va du e töntig då! Det vanligaste brukar ju vara att det ligger i någon "Downloads" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Har någon det? Jag. Men jag har ändrat så att Min musik ligger på min externa hårddisk. Förresten, har något annat program än iTunes funktionen att automatiskt kopiera låtarna man lägger i spellistan till ens musikmapp, samt sortera musiken? P.g.a att jag inte vet något annat program som kan göra detta samt synka en iPod är jag numera låst till iTunes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts