Hammarlind Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 När jag är i "Playstation menyn" (den när man startat PS3n och inte startat spel) står det att jag har 1080p som upplösning, men sedan när jag startar GTA står det att det "bara" är 720p, alltså inte full HD. Jag vet ju att TVn klarar full HD liksom Det står i alla fall på fodralet till spelet att det ska klara full HD. Så.. jag har letat efter någon form av grafik/upplösningsinställningar. Finns det inte eller är jag sämst på att leta? Om det inte finns nån inställning i spelet.. finns det nån annan inställning i själva systemet man kan göra? Vill ju inte sitta och spela på "bara" 720p när man kan spela på 1080p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Var i spelet ser du att det är 720? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hammarlind Skrivet 14 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Var i spelet ser du att det är 720? TVn visar det i en liten ruta.. om man säger så ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Det står 1080p men det är bara en uppskalning om jag inte har helt fel för mig. Vore såklart stå 1080p ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Har samma skit, står 720p på tvn. Den (PS3) ska ju klara att skala upp spelet till 1080p. Den e inställd på att automatiskt köra på högsta upplösning. Inget stort problem men men, vill ju köra med bästa möjliga upplösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Har samma skit, står 720p på tvn. Den (PS3) ska ju klara att skala upp spelet till 1080p. Den e inställd på att automatiskt köra på högsta upplösning. Inget stort problem men men, vill ju köra med bästa möjliga upplösning. Skärminställningar -> kryssa ur 720. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts