dixib Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Tjena Har du oxå tröttnat på folk som bara springer runt och skiter i laget, det har jag iallafall. Jag vill adda lite vänner som samarbetar och är villiga att t.ex planer lite bakhåll och anfall från olika håll samtidigt. Sånt tycker jag är riktigt kul! Tycker du oxå att detta låter kul så adda mig, jag spelar mkt kvällar och ibland på förmiddagen. Jag heter dixib på XBL Tack för ordet! Mvh, dixib Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Tjena Har du oxå tröttnat på folk som bara springer runt och skiter i laget, det har jag iallafall. Jag vill adda lite vänner som samarbetar och är villiga att t.ex planer lite bakhåll och anfall från olika håll samtidigt. Sånt tycker jag är riktigt kul! Tycker du oxå att detta låter kul så adda mig, jag spelar mkt kvällar och ibland på förmiddagen. Jag heter dixib på XBL Tack för ordet! Mvh, dixib Vilken konsoll gäller detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Vilken konsoll gäller detta? XBL = Xbox Live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 XBL = Xbox Live Precis. Men det hindrar ju inte Ps3användare från att göra samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Precis. Men det hindrar ju inte Ps3användare från att göra samma sak. Jag är gärna på om någon lägger upp en för PS3are! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 XBL = Xbox Live Opps, sry såg inte det. Jag är gärna på om någon lägger upp en för PS3are! Samma här =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Tjena Har du oxå tröttnat på folk som bara springer runt och skiter i laget, det har jag iallafall. Jag vill adda lite vänner som samarbetar och är villiga att t.ex planer lite bakhåll och anfall från olika håll samtidigt. Sånt tycker jag är riktigt kul! Tycker du oxå att detta låter kul så adda mig, jag spelar mkt kvällar och ibland på förmiddagen. Jag heter dixib på XBL Tack för ordet! Mvh, dixib är du verkligen 27 eller fyllde du bara i något årtal. tänkte på förkortningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dixib Skrivet 17 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 är du verkligen 27 eller fyllde du bara i något årtal. tänkte på förkortningarna Hehe jag e 27, men vad har det med förkortningar att göra? Kan faktiskt stava alldeles utmärkt men detta är ju ingen uppsats som jag ska lämna in eller så. Med vänliga hälsningar, dixib Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) roger that jag skulle inte heller ha något emot att adda någon att lira med här ifrån. Dock inte under 18, är själv 23. Redigerad 17 maj, 2008 av 7.62 hiberNative Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Kan vara med om någon berättar hur jag hittar speciella servrar. är rätt skillad, om jag får skryta med det. och nej jag är inte under 18 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaizer Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 (redigerad) Kul.... då är jag inte ensam Jag spelar kvällar mellan 20:00 - 02:00. XBL: DeKaizer (är förresten 37 ) Redigerad 23 juni, 2008 av Kaizer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Kan vara med om någon berättar hur jag hittar speciella servrar. är rätt skillad, om jag får skryta med det. och nej jag är inte under 18 Du ber någon bjuda in dig i ett party, och sedan så kan partyledaren starta något spel. Du kan nog inte välja vilken server du ska joina. (är förresten 37 ) Stackars dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Amer-163 Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Adda mig om ni vill spela team car jack city mitt PSN: Easy-A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 XBL: ExtraSpartan117 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Adda MikaelW Är 17, hoppas det går bra ändå. Sjukt kul med en riktigt taktik, speciellt på cops and crooks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Live: FlaTheR1 Skulle vara kul att köra seriöst... (För dom som tror jag kör moddat så har jag 2 versioner, ett moddat och ett orginal) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaizer Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 (redigerad) Live: DeKaizer Lirar helger 21:00-02:00 (Kör själv omoddat) Redigerad 13 januari, 2009 av Kaizer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts