Sniper Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Das review; http://www.escapistmagazine.com/articles/v...d-Theft-Auto-IV Jag håller faktist, för en gångs skull, med helt och hållet. Hans kritik är nog ungefär det jag också ser GTA IV som dock inte när han kallar GTA SA "one step in the wrong direction" Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Das review; http://www.escapistmagazine.com/articles/v...d-Theft-Auto-IV Jag håller faktist, för en gångs skull, med helt och hållet. Hans kritik är nog ungefär det jag också ser GTA IV som dock inte när han kallar GTA SA "one step in the wrong direction" Vad tycker ni? Jag tycker att han pratar för fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Jag tycker att han pratar för fort. Pff. Det är ju det som är grejen med Zero punctation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Jag tycker han åtminstone kunde använda sig av , Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Att SA var ett steg åt fel håll håller jag absolut med honom om, tråkigt spel. I övrigt var denna recensionen ingen höjdare. Humorlös mot vad hans recensioner brukar vara och han klagade på det alla andra klagat på, inget nytt. Wu Zi Mu: Det är ju Yahtzee's grej att prata så snabbt som han gör och dissa det mesta. Titta på fler av hans recensioner, de brukar vara mycket humoristiska. Fast det kanske inte är så lätt om man inte förstår språket tillräckligt bra för att hänga med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 (redigerad) Wu Zi Mu: Det är ju Yahtzee's grej att prata så snabbt som han gör och dissa det mesta. Titta på fler av hans recensioner, de brukar vara mycket humoristiska. Fast det kanske inte är så lätt om man inte förstår språket tillräckligt bra för att hänga med? Jag var ganska ironisk, använder han inte punkt så kan han ju i alla fall använda komma Har inga problem med språket heller, för många dygns onlinetid på Ventrilo :/ För att inte gå för off topic så kan jag hålla med om att det är sjukt mörkt, eller för ljust. Annars tycker jag nog att han överdriver lite väl. Redigerad 15 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Mjo... Överdriva är väl också lite hans grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts