kompis Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Lånar tråden. Spelade igår, och var visserligen ganska full. Men det där uppdraget där man tar sig in i en lagerlokal och börjar skjuta massa människor och sen ska ta sig ut ur lokalen när alla är knäppta, var fan tar man sig ut?? Det går inte genom fönstret man kom in igenom av någon dum anledning, finns det något annat ställe? Letarde som en galning i natt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Lånar tråden. Spelade igår, och var visserligen ganska full. Men det där uppdraget där man tar sig in i en lagerlokal och börjar skjuta massa människor och sen ska ta sig ut ur lokalen när alla är knäppta, var fan tar man sig ut?? Det går inte genom fönstret man kom in igenom av någon dum anledning, finns det något annat ställe? Letarde som en galning i natt.. Om du menar det som är i Broker (tror jag) så är det rakt fram. Du kom in längst bak i lagerlokalen, och utgången är rakt fram därifrån sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gegga Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) Lånar tråden. Spelade igår, och var visserligen ganska full. Men det där uppdraget där man tar sig in i en lagerlokal och börjar skjuta massa människor och sen ska ta sig ut ur lokalen när alla är knäppta, var fan tar man sig ut?? Det går inte genom fönstret man kom in igenom av någon dum anledning, finns det något annat ställe? Letarde som en galning i natt.. Du ska skjuta sönder låset på en grön dörr har jag för mig. Redigerad 26 maj, 2008 av Gegga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts