tommy vercetti Skrivet 15 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Testa skicka en ny ansökan om jobbet och/eller ring dem. En fråga bara köpte du kostymen innan du fick tiden bokad för intervju eller efter du fick tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 (redigerad) En fråga bara köpte du kostymen innan du fick tiden bokad för intervju eller efter du fick tiden? Efter, trodde jag hade en suit, men den var inte tillräckligt bra tydligen. Så jag köpte en med grå slips. Edit: Har du finskor också? Det måste man tror jag. Redigerad 15 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Men man får väl ett medelande/informationsruta där det står att man måste komma finklädd? eller ska man lista ut det helt själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 (redigerad) Men man får väl ett medelande/informationsruta där det står att man måste komma finklädd? eller ska man lista ut det helt själv? Man får en "notis" vid dörren. Redigerad 15 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Man får en "notis" vid dörren. Dörren vid sitt safehouse eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Nej, utanför advokatfirman eller var man nu gör intervjun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Det finns en funktion, som kan nås via mobilen, som gör att storyn stoppas. Du kanske har aktiverat den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
radicaldude Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Testa skicka en ny ansökan om jobbet och/eller ring dem. har exakt samma problem, dessutom kan jag inte göra någon ny ansökan, har provat allt som redan nämts. till och med väntat mer än en vecka. ska de spela någon roll vilken kostym jag köper eller`? börjar bli rätt tråkigt nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 20 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 har exakt samma problem, dessutom kan jag inte göra någon ny ansökan, har provat allt som redan nämts. till och med väntat mer än en vecka. ska de spela någon roll vilken kostym jag köper eller`? börjar bli rätt tråkigt nu! Jag löste problemhelvetet men på ett lagom jobbigt sätt. STARTADE OM STORYN. Och det visade sig tom att vissa uppdrag som jag inte fick innan, nu dök upp. . Bl a ett uppdrag för ELizabeta som heter Snow storm något. Plus att de uppdragen som man var tvungen att ringa Roman för att aktivera, nu aktiverades utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Jag löste problemhelvetet men på ett lagom jobbigt sätt. STARTADE OM STORYN. Och det visade sig tom att vissa uppdrag som jag inte fick innan, nu dök upp. . Bl a ett uppdrag för ELizabeta som heter Snow storm något. Plus att de uppdragen som man var tvungen att ringa Roman för att aktivera, nu aktiverades utan problem. Kör du en tankad 360-version, månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 (redigerad) Istället för att starta en ny topic så skriver jag i samma då... Jag har problem med att hitta rätt kläder! Jag har varit på Perseus jag vet inte hur många gånger nui - och spenderat runt 12.000 på kläder - men inget tycks duga! Kan någon vänlig här på forumet ge mig tips på en klädeskombination som fungerar bra? EDIT: Det löste sig till slut. Var bara att gå sit i samma kläder dagen därpå, så fick man gå in! Redigerad 21 maj, 2008 av Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
radicaldude Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Jag löste problemhelvetet men på ett lagom jobbigt sätt. STARTADE OM STORYN. Och det visade sig tom att vissa uppdrag som jag inte fick innan, nu dök upp. . Bl a ett uppdrag för ELizabeta som heter Snow storm något. Plus att de uppdragen som man var tvungen att ringa Roman för att aktivera, nu aktiverades utan problem. menar du att du började om allt på en ny karriär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 menar du att du började om allt på en ny karriär? Antar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 21 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Kör du en tankad 360-version, månne? Nej för fan, skulle aldrig vilja förstöra spelkänslan genom att spela det på 360. Har det på det underbara PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Nej för fan, skulle aldrig vilja förstöra spelkänslan genom att spela det på 360. Har det på det underbara PS3. Woho för ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Larre Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 (redigerad) Har ett annat problem med samma mission... Har fått en tid för intervju men vet inte vart jag ska för det finns ingen "blip" på kartan som visar var kontoret är. Har redan missat tiden en gång men fick en ny tid men samma sak, ingen blip. Irriterande eller vad? btw, spelar på 360 Redigerad 22 maj, 2008 av Larre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Har ett annat problem med samma mission... Har fått en tid för intervju men vet inte vart jag ska för det finns ingen "blip" på kartan som visar var kontoret är. Har redan missat tiden en gång men fick en ny tid men samma sak, ingen blip. Irriterande eller vad? btw, spelar på 360 Antar att det samma på 360 som på PS3, men iaf, det kommer komma en påminnelse på din mobil typ 2 (speltimmar) innan mötet och då kommer det på kartan vart du ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Det brukar väl ta upp emot en vecka (speltid) ibland? Verkligen? För mig tog det några sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Larre Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Antar att det samma på 360 som på PS3, men iaf, det kommer komma en påminnelse på din mobil typ 2 (speltimmar) innan mötet och då kommer det på kartan vart du ska. Före den andra tiden kom blippen upp som den skulle, thx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Verkligen? För mig tog det några sekunder. Det beror på vilken tid man fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts