tommy vercetti Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Hej! Har klarat några uppdrag, tror 35 st eller lite mer. Men nu helt plötsligt från ingenstans efter uppdraget där man ska på jobbintervju som advokat så finns det inga uppdrag kvar på kartan och dem har inte ringt heller från advokatfirman. Helt tomt. Har testat ringa alla på min lista, bjuda ut dem men antingen svarar dem inte eller så vill dem inte gå ut. Kan någon hjälpa mig för det börjar bli väldigt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mrs G Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Hej! Har klarat några uppdrag, tror 35 st eller lite mer. Men nu helt plötsligt från ingenstans efter uppdraget där man ska på jobbintervju som advokat så finns det inga uppdrag kvar på kartan och dem har inte ringt heller från advokatfirman. Helt tomt. Har testat ringa alla på min lista, bjuda ut dem men antingen svarar dem inte eller så vill dem inte gå ut. Kan någon hjälpa mig för det börjar bli väldigt irriterande. Kommer jag ihåg rätt att vid intervjun dödade du honom? Sen bör du få kontakt av den som gav dig uppdraget? Annars kanske du kan sova ut några dygn .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 14 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Kommer jag ihåg rätt att vid intervjun dödade du honom? Sen bör du få kontakt av den som gav dig uppdraget? Annars kanske du kan sova ut några dygn .. Jag har inte ens gjort intervjun än. De va det jag mena med att dem inte ringt än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Jag har inte ens gjort intervjun än. De va det jag mena med att dem inte ringt än. Du måste åka till perseus och köpa en kostym med slips och byxorna som hör till, man köper dom tillsammans, sen ska du ha typ fina skor, i samma affär köp dom svarta skorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 14 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Du måste åka till perseus och köpa en kostym med slips och byxorna som hör till, man köper dom tillsammans, sen ska du ha typ fina skor, i samma affär köp dom svarta skorna. Har jag redan gjort..har även sovit bort typ 3 dagar nu men inga samtal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Har jag redan gjort..har även sovit bort typ 3 dagar nu men inga samtal Hmm konstigt =/ Prova ta en annan klädstil då, har du kollat din mail om där finns något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 14 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Hmm konstigt =/ Prova ta en annan klädstil då, har du kollat din mail om där finns något? Ja, jag bytade till en annan kostym som dem använde i en guide som jag läste på nätet. Ja jag har kollat mina mail osså. Ringt alla kontakter, gått ut med dem. Det har gått 5 speldagar nu sen jag köpte kostym. Vad kan felet vara? Detaljer: Kostym- Charchoal kostym med svarta loafers. Det är den gråa kostymen med svart slips. Har även testat den svarta med röd slips. Gått ut med Brucie, Roman och Michelle ett par gånger. Jakob svarar inte, varken Dwayne, Francis eller någon annan äverhuvudtaget. Bara dem jag gått ut med svarar. FÅR SPEEELL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mrs G Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Ja, jag bytade till en annan kostym som dem använde i en guide som jag läste på nätet. Ja jag har kollat mina mail osså. Ringt alla kontakter, gått ut med dem. Det har gått 5 speldagar nu sen jag köpte kostym. Vad kan felet vara? Detaljer: Kostym- Charchoal kostym med svarta loafers. Det är den gråa kostymen med svart slips. Har även testat den svarta med röd slips. Gått ut med Brucie, Roman och Michelle ett par gånger. Jakob svarar inte, varken Dwayne, Francis eller någon annan äverhuvudtaget. Bara dem jag gått ut med svarar. FÅR SPEEELL Kan du kolla i din mobil över kalendern och se när intervjun ska vara? Jag fick vänta ca 1 vecka på intervjun så rejsade jag omkring under tiden, gjorde sidouppdrag och sov.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 14 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Kan du kolla i din mobil över kalendern och se när intervjun ska vara? Jag fick vänta ca 1 vecka på intervjun så rejsade jag omkring under tiden, gjorde sidouppdrag och sov.. Jag har inte ens fått tiden än förstår du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Jag har inte ens fått tiden än förstår du? Du är i mitteln, du får mailet om att du ska byta kläder sen ska dom ringa, fast dom har inte ringt än. Har du kvar ett spar typ innan detta, kanske får ladda om och pröva på nytt Man skulle inte replaya mailet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 14 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Du är i mitteln, du får mailet om att du ska byta kläder sen ska dom ringa, fast dom har inte ringt än. Har du kvar ett spar typ innan detta, kanske får ladda om och pröva på nytt Man skulle inte replaya mailet? Nej det har jag inte ...min andra sparning är efter search and delete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bellows Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) Hej! Har klarat några uppdrag, tror 35 st eller lite mer. Men nu helt plötsligt från ingenstans efter uppdraget där man ska på jobbintervju som advokat så finns det inga uppdrag kvar på kartan och dem har inte ringt heller från advokatfirman. Helt tomt. Har testat ringa alla på min lista, bjuda ut dem men antingen svarar dem inte eller så vill dem inte gå ut. Kan någon hjälpa mig för det börjar bli väldigt irriterande. Det var samma för mig. men när jag var på rymmen så åkte jag förbi en slipsliknande "blipp" som skulle vara just den intervjun . imorgon om jag har tid kan jag kolla vad vägen heter så kan du kolla det på kartan.. Redigerad 14 maj, 2008 av Bellows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) Har du kollat var advokaten är?Har du mailat advokaten?Har du ringt advokatens sekreterare?Har du kollat advokatens hemsida?Kolla din mail igen.Kolla din kalender i mobilen.Kolla om du kan ringa någon. Redigerad 14 maj, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Det brukar väl ta upp emot en vecka (speltid) ibland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 15 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Det brukar väl ta upp emot en vecka (speltid) ibland? Nu har det gått nästan 2 veckor (speltid). Inte ett skit har hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Nu har det gått nästan 2 veckor (speltid). Inte ett skit har hänt. Gå och ta en sup med nån kompis (Ring honom och bestäm träff) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 15 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 (redigerad) Gå och ta en sup med nån kompis (Ring honom och bestäm träff) Vadå, hjälper det eller? För jag tror Nikos lever pajjar om jag dricker mer än vad jag redan gjort. Redigerad 15 maj, 2008 av tommy vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=45104 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 15 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=45104 HAHA oke tack för hjälpen men det är inte samma problem som jag har. Den länken du skickade har jag redan löst för längesen. Detta är nytt. Jag väntar på samtal från advokatfirman men dem har inte ringt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 HAHA oke tack för hjälpen men det är inte samma problem som jag har. Den länken du skickade har jag redan löst för längesen. Detta är nytt. Jag väntar på samtal från advokatfirman men dem har inte ringt. Testa skicka en ny ansökan om jobbet och/eller ring dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts