GTA-83 Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag undrar om någon här har kännedom eller kanske spekulationer om det kommer bli möjligt att låsa upp censuren i Gta 4 framöver. Med någon patch eller så. Det hade betydit mycket för mig. Bättre trådtitel nästa gång! *ändrar* //Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Censuren? Bor du i Australien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 13 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Ett citat från ett inlägg Crusader skrev i en annan tråd. (Spelet blev en aning censurerat sedan den första visningen då journaliser berättade om att man kiunde se3 hjärnsubstans lämna skallen när man skjuter någon samt möjlighet till kulhål.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Jag tror de sakerna helt enkelt blivit bortagna från spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Jag tror de sakerna helt enkelt blivit bortagna från spelet. Det där med hjärnsubstans, när man skjuter någon som sitter i en bil kommer det oftast rött blod och en krossad ruta right, men vad ska den "vita" kladden i mitteln av blodet föreställa då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Det där med hjärnsubstans, när man skjuter någon som sitter i en bil kommer det oftast rött blod och en krossad ruta right, men vad ska den "vita" kladden i mitteln av blodet föreställa då ? Kulhålet i rutan, ju? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Kulhålet i rutan, ju? Hmm, det ser nästan ut som något annat, riktigt vitt ser kletigt ut liksom mitt i blodet :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Det blir även skotthål vad jag har märkt. Det är inte bara en röd fläck, utan man ser att den är uppfläkat. Har även noterat att blod kan lägga sig i ansiktet på offer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts