radicaldude Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 det är såhär att jag just fått smset om att möta någon anonym rackare ute på the pier på "bohan-ön" nu när jag ska kliva in i pilen som markerar vart uppdraget börjar händer ingenting jag kan stå mitt i den utan att något startar. detsamma gäller det ifall jag ska gå på stand-up med michelle eller liknande. kör jag till någon destination öht blir det aldrig någon loading sekvens eller dyligt. HUR FAN GÖR JAG AAARHH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Har du kommit åt "Sleep mode" i telefonens "options"? Då stänger man av storyn tills vidare. Du är inte på nåt annat uppdrag då? Spara och stäng av spelet, sätt på och försök igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hanis Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Jag har samma problem håller på att bli tokig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Gå dit vid utsatt tid? Det borde finnas en vanlig gul markör där, även om den kanske inte visas på GPS:n. Lita inte alltid helt på GPS:en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hanis Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Efter att jag bokade en bar runda med Roman så gick det att ta missionet! LOL!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
radicaldude Skrivet 14 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Efter att jag bokade en bar runda med Roman så gick det att ta missionet! LOL!!! tack dudes! allt löste sig genom att ta ut roman och supa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts