7.62 hiberNative Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 vad tycker ni om auto aim i ranked multiplayer? bara för talanglösa nybörjare? jag kan ju säga att det är trevligare att åka bil när ingen autolåser på mig, men cover-systemet är ju helt underbart i multiplayer med auto aim. man kan fokusera på så mycket annat när man slipper sikta. auto aim får folk att utnyttja miljön mer än att bara strafa runt varandra i det öppna eller zickzacka för att inte bli träffad, så jag föredrar auto. start the flaming Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag tycker det är bra, lite krånligt för mig som aldrig lirat sån typ spel på konsol för, har alltid varit PC, men nu börjar jag vänja mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) I tjuv och polis så får det gärna vara utan auto aim. I deathmatch/team deathmatch ska det vara auto aim och få öppna ytor. Redigerad 14 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 I tjuv och polis så får det gärna vara utan auto aim. I deathmatch/team deathmatch ska det vara auto aim och få öppna ytor. Gärna ingen auto aim i GTA Race. Auto aim är ett måste i Co-op uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 När det gäller Deathmatch och TDM ska det vara utan auto-aim, gör det hela mycket roligare och svårare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 16 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Gärna ingen auto aim i GTA Race. mjo, man kan tjäna stort på att förstöra för andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Amer-163 Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 AA on or off? samma sak. Om nån vill lira lite Online på Ps3 add mig på : Easy-A PS. jag är rank 8, strax 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Aldrig autoaim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts