KrigareN Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Ja eftersom det finns Doktorkläder med stetoskop att hitta så undrar jag har någon hittat Poliskläder? eller hört info om just poliskläder. borde ju finnas det med . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Tror att i din förra tråd om polis och väktar kläder sa någon att det inte gick, vet dock inte säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Doktor kläder? Wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Doktor kläder? Wtf Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Samma här. Låt oss bara säga att du måste leka doktor i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) klicka inte om ni inte vill se uniformen ------> http://i188.photobucket.com/albums/z293/bl...23_2007/doc.jpg tror inte att någon har lyckats få en polisuniform, verkar inte finnas. verkar vara vanligare med bigfoot och lola del rio Redigerad 13 maj, 2008 av 7.62 hiberNative Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 klicka inte om ni inte vill se uniformen ------> http://i188.photobucket.com/albums/z293/bl...23_2007/doc.jpg tror inte att någon har lyckats få en polisuniform, verkar inte finnas. verkar vara vanligare med bigfoot och lola del rio Får man fråga var du hittade den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 någon tråd på gtaforums.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Låt oss bara säga att du måste leka doktor i spelet i vilket uppdrag gör man det? jag har klarat alla uppdrag och jag fick aldrig "leka doktor"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 någon tråd på gtaforums.com Hej och välkommen till forumet. Jag tror att Renard menade vart i spelet du hittade den (uniformen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Man får klädern i uppdraget man ska döda en kille på ett sjukhus som har blivit tjallare. Jag orkar inte gå in på detaljer men det är Pegorinos uppdragslinje. Man behöver inte nödvändigtvist ta dem, man kan bara skjuta sig igenom allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) Fast det där är ju faktiskt sjukesköterskekläder Hopp, tydligen fick jag pisk av Henrik (Curly, som bara klagar hela tiden) den Allsmäktige, det är olika. Jag har fel, alla andra har rätt. Jag ber om ursäkt. Redigerad 13 maj, 2008 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Fast det där är ju faktiskt sjukesköterskekläder Hopp, tydligen fick jag pisk av Henrik (Curly, som bara klagar hela tiden) den Allsmäktige, det är olika. Jag har fel, alla andra har rätt. Jag ber om ursäkt. Be my bischy. --- Nu vet jag vad jag ska göra när jag spelar GTA:IV; leka kinky doktor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Hej och välkommen till forumet. Jag tror att Renard menade vart i spelet du hittade den (uniformen). jaha. ingen aning. har inte ens låst upp 3e ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Man får klädern i uppdraget man ska döda en kille på ett sjukhus som har blivit tjallare. Jag orkar inte gå in på detaljer men det är Pegorinos uppdragslinje. Man behöver inte nödvändigtvist ta dem, man kan bara skjuta sig igenom allt. Kan man få tag i dom nå senare i spelet? För ja vill ha dom men har klarat det redan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Kan man få tag i dom nå senare i spelet? För ja vill ha dom men har klarat det redan.. Inte vad jag vet, men du kan kolla i sjukhuset i norra alderney . Sök igenom hela så kanske dom finns kvar. Men det är mycket tveksamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Inte vad jag vet, men du kan kolla i sjukhuset i norra alderney. Sök igenom hela så kanske dom finns kvar. Men det är mycket tveksamt. Borde dom itne finnas i sin egen garderob också? Testa och kolla, om du nu tog dom innan såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferhat Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Gjorde precis uppdraget. Roligt med lite SSK kläder. Jag som ska bli ambulanssjukvårdare i framtiden. Kul att ha på sig de kläderna och köra ambulans haha. SKulle vara coolare om man fick ha på sig ambulanskläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 I can't do this all on my own. I know, I'm no Superman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Men jag har kläderna från GTA 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts