MrNoNja Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 vad händer om man bjuder ut brucie, skjuter honom i benet och kastar en granat på honom? Dör, skulle jag hoppats på. Men jag tror att han bara ligger på backen, ringer dig sen och frågar om skjuts från sjukhuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Tänkte Badman först. Snubben är helskön och jag hade gärna velat kunna använda honom som en vän i spelet. Valde bort honom då jag inte tyckte man fick tillräckligt tid med honom. Little Jacob var ett annat alternativ, snubben är helskön att spela bildard mot. Roman gillar jag också riktigt mycket. Snäll och trevlig liksom. Samma med Packie. Men rösten föll för Brucie. Han kommer ganska högt på listan av de skönaste GTA-karaktärerna någonsin faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 vad händer om man bjuder ut brucie, skjuter honom i benet och kastar en granat på honom? Jag var frestad att testa när jag nyss tog ut honom på Helikopter-flygtur. "Higher, baby", "Lower man." "Higher, the chicks whant to se the whole thing", Higher higher higher, lower lower lower. Bestäm dig för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag var frestad att testa när jag nyss tog ut honom på Helikopter-flygtur. "Higher, baby", "Lower man." "Higher, the chicks whant to se the whole thing", Higher higher higher, lower lower lower. Bestäm dig för fan. Hahaha, beslutsångest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag lägger min röst på Brucie, så skön kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Bernie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NoReas0n Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Lätt Little Jacob, älskar hans rasta snack ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 1. Little Jacob 2. Brucie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Jimmy Pegorino. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kompis Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Little Jacob såklart, mest New York-feeling över honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Vote: Packie Tycker om honom, bomber ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Svårt, men valde Little Jacob. Redigerad 25 maj, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Usch, gillar verkligen inte Little Jacob och hans "Hey ma' breda!, one love Nico!"-snack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stadion Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Det är Brucie eller Packie, jag gillar inte Little Jacob så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Badman lätt skönaste snubben in-game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jag älskar Packie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Packie är skönast,snäppet efter kommer Little Jacob. Den störste fjanten är Brucie,hoppas jag får chansen att skjuta honom senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 little jacob o badman FTW! tätt efter kommer packies syrra "you really must hate me!! wanna hang out?" brucie är värst. han är så jääävla dryg att lyssna på.. jag skrattade dock när han spran in me huvvet i väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Vote: Packie Tycker om honom, bomber ftw Vad är det för slags bomber? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Vad är det för slags bomber? Du kan ringa upp honom efter att du blivit tillräckligt mycket kompis med honom. Då ger han dig en bilbomb som är gömd i närmsta park eller gränd, som du plockar upp och sätter fast på vilken bil du vill. När du vill spränga bilen ringer du ett nummer till Packie som gör att bomben sprängs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts