Linus127 Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Ännu en onödigt men dock så charmerande samtalsämne- Vem är din favvo karaktär i gta 4 förutom Nico? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Mitt val är självklart - Brucie. Helskön kille! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Brucie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Brucie självklart, med Little Jacob tätt efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Brucie for sure Men jag gillar faktiskt Packie lite också så han får väl komma två eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag väntar med att rösta för jag har inte träffat alla än. Men för tillfället är det Little Jacob. Gillar hur han alltid stället upp för Niko och han är skön. Brucie tycker jag är irriterande då han blir så lätt sur och det är ett helsike att nå 100 med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 du borde ha sagt *spoiler varnig* i topic nanmet. eftersom denna topic avslöjar mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag väntar med att rösta för jag har inte träffat alla än. Men för tillfället är det Little Jacob. Gillar hur han alltid stället upp för Niko och han är skön. Brucie tycker jag är irriterande då han blir så lätt sur och det är ett helsike att nå 100 med honom. Var ser man hur mycket man har med dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Vote: Någon av dom övriga, ej nämnda karaktärerna. Niko Bellic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Var ser man hur mycket man har med dom? För vänner: Stats/General För Flickvänner: Stats/Player Vote: Någon av dom övriga, ej nämnda karaktärerna. Niko Bellic. Tråden menar ju de icke-spelbara. Annars hade ju alla röstat på Nico. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Mr. X, U.L. Paper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Tråden menar ju de icke-spelbara. Annars hade ju alla röstat på Nico. Det är det som är grejen med min post. Finns ingen annan jag gillar. Hihi Nej men, jag gillar den där seriemördaren . xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) Little Jacob och Dwayne. Vote: Little Jacob Sjukt att så många gillar Brucie, tycker mest han är en asshole som skriker hela tiden, om jag hade valet skulle jag put him down! Redigerad 13 maj, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) 1. Little Jacob (fattar inte mycket av vad han säger, men han e helskön och ställer alltid upp!) 2. Packie 3. Dwayne (skön att gå ut och supa sig full med ) Ja, hur kan man gilla Brucie? Han e ett jävla kräk asså. Men ok, han e lite småkul ibland. Redigerad 13 maj, 2008 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Sjukt att så många gillar Brucie, tycker mest han är en asshole som skriker hela tiden, om jag hade valet skulle jag put him down! håller fullständigt med. jag gillar jacob och badman. så härligt att lyssna när dom snackar... med subtitles förstås "i gwana shoot ya in'na bloodcloth!" <3 <3 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Vote: Någon av dom övriga, ej nämnda karatärerna. Badman är tamejfan den skönaste personen i GTAIV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Little Jacob ftw, Badman är inte så tokig han heller. Brucie borde sänka pulsen till 120, men gärna noll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Brucie är verkligen en "Love me or hate me" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) vad händer om man bjuder ut brucie, skjuter honom i benet och kastar en granat på honom? Redigerad 13 maj, 2008 av 7.62 hiberNative Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 vad händer om man bjuder ut brucie, skjuter honom i benet och kastar en granat på honom? Han blir arg och dejten är över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts