Rullaruntrunt Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 We gave up! kaput! And we don't wish to be a associated with this program anymore. So please respect our copyright and license and do not distribute any of our files. Vadå we gave up? skickade de trojaner, eller vad? Kan man ladda ned det på något annat ställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 We gave up! kaput! And we don't wish to be a associated with this program anymore. So please respect our copyright and license and do not distribute any of our files. Vadå we gave up? skickade de trojaner, eller vad? Kan man ladda ned det på något annat ställe? Kan vara att GTA IV är ute nu... Vet annars inte, dom kanske tröttna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
summer Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 We gave up! kaput! And we don't wish to be a associated with this program anymore. So please respect our copyright and license and do not distribute any of our files. Vadå we gave up? skickade de trojaner, eller vad? Kan man ladda ned det på något annat ställe? AAAAAA.......OMG........sa-mp får inte ha lagts ner:( bästa spelet som finns Är det inte nå hackare då som har hackat sig in på sa-mp.com? säg att det är det:O.. Anars tycker jag att nå data profs får fixa det:D som kan lägga upp nån slags master server eller vad det kallas:O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Men... jävla idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 AAAAAA.......OMG........sa-mp får inte ha lagts ner:( bästa spelet som finns Är det inte nå hackare då som har hackat sig in på sa-mp.com? säg att det är det:O.. Anars tycker jag att nå data profs får fixa det:D som kan lägga upp nån slags master server eller vad det kallas:O Some nice proper spelling, boy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) Hmm. Iofs så hade dom för några månader sedan också gett upp, men kom tillbaka inom några timmar. Så vi får väl vänta och se. Annars så borde det väl finnas något annat ställe att ladda ner det. Och om det inte finns nu så kanske det finns om en stund, då folk som har instalationsfilen märker att dom lagt ner. Edit: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=42450 Några länkar fungerar fortfarande. Dock är det inte den allra senaste versionen (som jag har för mig är 0.2.2) men den innehåller iofs "bara" några små buggfixar. Sedan borde väl den också gå att få tag på någonstans. Redigerad 14 maj, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 sa-mp är nerlagt pga GAMERX, som "bråkade" med samp teamet. DDoSade servrar, och massor. www.gta-samp.net (gjort av JaTochNietDan). några där gjorde även en egen internet browser. så registerera och fixe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
volvo66 Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Är det bara jag som tror att MTA DM kommer att få ett väldigt lyft nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Är det bara jag som tror att MTA DM kommer att få ett väldigt lyft nu? Är du seriös eller? Är det någon som spelar MTA:SA ännu? De lär alldrig utveckla klart den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Är det någon som spelar MTA:SA ännu? Japp, jag kör race och CnR ibland. Igår gick dock serverbrowsern ner så nu är det lite knepigt att connecta eftersom man måste göra det manuellt genom att skriva in IP+port. http://gtamp.com/2008/05/16/mtasa-server-l...-down-by-yahoo/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
volvo66 Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Jag syftade på MTA:DM, inte MTA:Race mod. DM är likadant som SA-MP, vars sida för övrigt är uppe nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts