kompis Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Någon har säkert kommit över till den västra och sista delen av Liberty City, alltså Alderney. Vad är erat intrycket av vad som ska vara en avbild av New Jersey? Påminner det om Brokes och Dukes eller har de mer en säregen atmosfär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Fick ingen direkt "wow"-upplevelse, känns mest som någon sorts utfyllnad bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kompis Skrivet 12 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Ajfan.. rätt likt Brokes & Dukes? Men manhattan är väl ganska annorlunda mot det andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Hela Alderney är rätt ordentligt trist, men norra delen är lite spännande pga fina trädgårdar och spännande bakgårdar till husen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Hela Alderney är rätt ordentligt trist, men norra delen är lite spännande pga fina trädgårdar och spännande bakgårdar till husen. Håller med, den är riktigt tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Hela Alderney är rätt ordentligt trist, men norra delen är lite spännande pga fina trädgårdar och spännande bakgårdar till husen. Same. Fast jag kan inte påstå att Algonquin är så värst mycket roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Det är fullt med guidos överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kompis Skrivet 4 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Har hört av en kompis att det är mycket horor i centrala Alderney, stämmer det? Är det mer slumm där än om man jämför med Brokes och Dukes? Förutom norra delen av Alderney då som verkar vara fin. Har själv bara kommit till Manhattan (orkar inte ens ta reda på hur man stavar till GTA versionen av Manhattan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 jag gillar norra delen. känns lite småstad. södra delen är bara depp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Har hört av en kompis att det är mycket horor i centrala Alderney, stämmer det? Är det mer slumm där än om man jämför med Brokes och Dukes? Förutom norra delen av Alderney då som verkar vara fin. Har själv bara kommit till Manhattan (orkar inte ens ta reda på hur man stavar till GTA versionen av Manhattan). Horor vet jag ingenting om men det är absolut inget slum. Saken är att Alderney och New Jersey IRL är en industristad/del som domineras av fabriker, industrier m.m och annat grått och trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2009 En gammal topic men jag känner att jag måste svara här också. Jag älskar Alderney. Alderney är nog lätt min favoritstadsdel. Men då ändå så älskar jag hela kartan. Industrial-områdena i Alderney är lite trist, men jag gillar allt i Alderney enda ner dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts