Maimstream Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag hade nog varit den som sitter rätt långt bak i klassrummet och snackar bort rätt mycket av lektionerna med folk i min omgivning, för att sedan behöva ta hem och plugga rätt hårt inför prov. Nog har en hel del mattelektioner fått ta stryk då det har diskuterats gångna fester och framtida festplaner och annat allmänt tjafs istället. Och bilddagböckenbrudar och youtubefilmisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Googlarn Inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag hade nog varit den som sitter rätt långt bak i klassrummet och snackar bort rätt mycket av lektionerna med folk i min omgivning, för att sedan behöva ta hem och plugga rätt hårt inför prov. Nog har en hel del mattelektioner fått ta stryk då det har diskuterats gångna fester och framtida festplaner och annat allmänt tjafs istället. När du skriver det där påminner det starkt om mig också. Jag är nästan aldrig riktigt närvarande på lektioner och får väldigt ofta tillsägelser av lärare, men när det är prov så har jag alltid pluggat hårt inför det, hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Men ni missförstår hela tråden. Den handlar inte om hur ni beter er i skolan IRL (vem fan bryr sig?) utan vilken slags 'karaktär' ni skulle vara om forumet var en skolklass. Duh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Vet inte hur jag ses på internet.. u tell me fuckface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Men ni missförstår hela tråden. Den handlar inte om hur ni beter er i skolan IRL (vem fan bryr sig?) utan vilken slags 'karaktär' ni skulle vara om forumet var en skolklass. Duh. Äntligen en smart kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Äntligen en smart kille. Precis, en av få smartskaft här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Precis, en av få smartskaft här. Dina ord tar mig genom dagen, ERROL. http://kärlekochrespekt.org/Smileys/kor/kiss.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts