Jump to content

Om Gtasajtens forum vore en skolklass

R2D2
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 127
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Ledsen att göra dig besviken, men jag har funderat på namnbyte. Hur låter otrebmU? :naughty:

Väldigt afrikanskt! Jag tänker engelsk upptäcksresande runt artonhundratalets slut som finner en dal från fornstora dagar med dinosaurier i, bortom Otrebmus fördömda stäpper. Stora bössor och beniga afrikaner som bär honom på en tron. Ond bråd död möter den rikedomstörstande, slukad högst levande av majestätiska lejon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle förmodligen vara den som var snäll och trevlig och går runt och småpratar med alla och umgås med de lungna och samlade typerna. Hade haft ständiga humörsvrängningar och varit en aning bitter för jämnan. Även trött nästan varje dag. Dock så skulle mitt jag kunna skina upp lika fort. Hade varit rätt så lat då det kommer till skolarbetet och i princip noll intresserad av skolan. Hade dock inte vara en ''värsting'', utan tvärt om. Skulle dock ha varit mycket flitig med skolarbetet de få gånger jag hade intresse.

Ja, jag tänker inte försöka att förvränga min bild av mig själv i skolan. Är hellre ärlig. Jag är inte byggd för att gå i skolan. Jag är byggd för att jobba och göra någon nytta, inte sitta vid en skolbänk. Min första tanke i ÅK.1 var att jag genast ville börja jobba - so, ja, jag gillar inte skolan därav att jag nästan ständigt är trött och har fruktansvärda humörsvängningar.

Kan inte identifiera mig med någon här eftersom jag inte träffat någon IRL. För mig är det inte avgörande alls hur en person är på ett forum eller nätet för övrigt.

Löjligt att ens sitta och diskutera vilka jag skulle umgås med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle förmodligen vara den som var snäll och trevlig och går runt och småpratar med alla och umgås med de lungna och samlade typerna. Hade haft ständiga humörsvrängningar och varit en aning bitter för jämnan. Även trött nästan varje dag. Dock så skulle mitt jag kunna skina upp lika fort. Hade varit rätt så lat då det kommer till skolarbetet och i princip noll intresserad av skolan. Hade dock inte vara en ''värsting'', utan tvärt om. Skulle dock ha varit mycket flitig med skolarbetet de få gånger jag hade intresse.

Ja, jag tänker inte försöka att förvränga min bild av mig själv i skolan. Är hellre ärlig. Jag är inte byggd för att gå i skolan. Jag är byggd för att jobba och göra någon nytta, inte sitta vid en skolbänk. Min första tanke i ÅK.1 var att jag genast ville börja jobba - so, ja, jag gillar inte skolan därav att jag nästan ständigt är trött och har fruktansvärda humörsvängningar.

Kan inte identifiera mig med någon här eftersom jag inte träffat någon IRL. För mig är det inte avgörande alls hur en person är på ett forum eller nätet för övrigt.

Löjligt att ens sitta och diskutera vilka jag skulle umgås med.

Är det där din gtasajten-personlighet? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade nog varit den som sitter rätt långt bak i klassrummet och snackar bort rätt mycket av lektionerna med folk i min omgivning, för att sedan behöva ta hem och plugga rätt hårt inför prov. :D

Nog har en hel del mattelektioner fått ta stryk då det har diskuterats gångna fester och framtida festplaner och annat allmänt tjafs istället. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor