The Dude Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Beskriv en Cyprez. Beskriv mig så jag kan bättra mig. Om du kan, dvs. Det är det du gillar bäst, när folk skriver hur jävla jobbig du är och hur de blir upprörda av dina lögner... tragiska människa. Det enda jag inte förstår är hur du har lyckats stanna så länge, du betedde dig iofs bättre förr. Ingen ide du försöker komma dit igen dock, ditt rykte är sabbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Beskriv en Cyprez. Beskriv mig så jag kan bättra mig. Om du kan, dvs. En Cyprez är precis en sån som du, ungefär som en liten mygga på sommaren. Du vet, en sån som bara kommer tillbaka hela tiden för att suga ditt blod. Tillslut är du så arg så att du rappar till myggan med tidningen och det blir en stor blodfläck på hela väggen. I just detta fall så är tidningen en ban. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Jag är nog den som finns där och är kompis med alla, och även lagade rektorns bil när den inte startar på eftermiddagen, och på så vis får "kontakter" inom lärarkåren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) Spelnörden.. Har verkligen ingenting emot att diskutera något bra spel. Edit: Eller samen kanske, kör man skoter och bor/bott i norrbotten så är man tydligen same enligt de flesta i södra Sverige Jag både bor i norrbotten och älskar att köra skoter.. Redigerad 14 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) AngryAxel skulle vara lite av en Umberto och vara den som antagligen levererade smarta åsikter en efter den andra. Coola gänget skulle bestå av Gof., Errol, chiligr och Lajnux(?). "Rökhörnan" skulle vara fylld av StellHell, JSHC, Frenzy och P-C varje dag. Vad i hela fan? :0 Varför skulle jag vara med dom? Gof=Moppefjortis, Errol=Naziavskum, chiligr=hårdrockare. Ser verkligen inte vad jag skulle ha gemensamt med dom. Bwaha! ----------------- Jag skulle nog vara den som gick runt och letade bråk för att sedan hämta Eudoros som är 3m så han trampar på dom. Redigerad 14 maj, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Vad i hela fan? :0 Varför skulle jag vara med dom? Gof=Moppefjortis, Errol=Naziavskum, chiligr=hårdrockare. Ser verkligen inte vad jag skulle ha gemensamt med dom. Bwaha! ----------------- Jag skulle nog vara den som gick runt och letade bråk för att sedan hämta Eudoros som är 3m så han trampar på dom.Eudoros skulle ha fullt upp med att röka och prata bröst och Youtubefilmer med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Jag skulle vara den som försökte få alla "hejkomochhjälpmig"-barn att bli lite mer vettiga genom att vara allmänt jobbig hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 skulle röjja med pkz och ferkurz :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 (redigerad) Vem jag skulle hänga mest med? Qouad skulle jag tro, eller jag är väldigt säker. Andra som jag möjligtvis skulle umgås med skulle vara exempelvis Lajnux, Tossie, VaxXor eller Nor_adde och Saleen. Däremot tror jag att jag bara skulle prata väldigt ofta med många flera och ha riktigt roligt ihop med många här. Jag skulle fråga råd av Umberto flera gånger och vara avundsjuk på tobbe (som vanligt då ). R2 skulle vara lärartypen tillsammans med L_Voll och halva Tweak. Omg, en som nämner mig. Det var fan på tiden. Jag hade nog varit den som alltid är trött och sitter och suckar på lektionerna, men som annars är pigg och rätt sprallig. Jag hade nog hängt med Kicken och dem han nämnde. Edit: Detta är ju min 3000e post! Redigerad 15 maj, 2008 av Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Omg, en som nämner mig. Det var fan på tiden. Jag hade nog varit den som alltid är trött och sitter och suckar på lektionerna, men som annars är pigg och rätt sprallig. Jag hade nog hängt med Kicken och dem han nämnde. Edit: Detta är ju min 3000e post! Vänta nu? Quote name = 'Nor_adde', fast ditt nickname är Adriian, och du har ingen sådan där "nicknamebytarsignatur". How comes? Inte bra, du förvirrar folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Vänta nu? Quote name = 'Nor_adde', fast ditt nickname är Adriian, och du har ingen sådan där "nicknamebytarsignatur". How comes? Inte bra, du förvirrar folk. Du är inte den enda som undrar ska jag säga dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Du är inte den enda som undrar ska jag säga dig. Nu står det iaf quote name Adriian. Men det står fortfarande bara "F.d Nor_adde" i signaturen. Synd att Hultenius ska ha problem med namnbytesscriptet såhär i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Nu står det iaf quote name Adriian. Men det står fortfarande bara "F.d Nor_adde" i signaturen. Synd att Hultenius ska ha problem med namnbytesscriptet såhär i början. F.d nor_adde har jag själv lagt dit, eftersom rutan inte kom dit. Menmen, jag klagar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 F.d nor_adde har jag själv lagt dit, eftersom rutan inte kom dit. Menmen, jag klagar inte. nor_adde var bättre, jag tänkte alltid på noradrenalin. Adriian låter som en jobbig turk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Jag gillade också nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Vad alla byter till dåliga namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 (redigerad) Meh, vafan. Jag tyckte det lät som ett vanligt tråkigt användarnamn, alt. mailadress (vilket det också är). Get used to it, suckers! The Dude: Do säger jag jobbig tork mina koziner döda dejj! Men förresten, duuude! Noradrenalin var ju tufft! Fan att jag inte tänkte på det när jag bytte. Visst är det så att man bara kan byta namn en gång var sjätte månad? Dags att använda uttrycket "EPIC FAIL!" Redigerad 15 maj, 2008 av Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Vad alla byter till dåliga namn. Håller med dig, men de bidrar ju till att vårat älskade forum finns kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Vad alla byter till dåliga namn. Håller med där. Dessutom är det tråkigt när gamla klassiska användarnamn försvinner. För vissa medlemmar borde nambyte vara helt förbjudet, tex för dig, nor_adde var bättre, jag tänkte alltid på noradrenalin. Adriian låter som en jobbig turk dig, Jag gillade också nor_adde och dig. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Håller med där. Dessutom är det tråkigt när gamla klassiska användarnamn försvinner. För vissa medlemmar borde nambyte vara helt förbjudet, tex för dig, Ledsen att göra dig besviken, men jag har funderat på namnbyte. Hur låter otrebmU? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts