Saleen Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag skulle väl vara som jag är här på forumet - En i mängden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag skulle vara ganska blyg och kunna svaren på de flesta frågorna, men ändå vara med de "coola". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Nja, du har inte mött mig IRL . Folk gillar mig, slår vad om att du också skulle göra det RavenE: Dreamhack sker i en väldigt stor lokal. Ett klassrum är nog lite mindre . Plus att man löper mindre risk att bli tafsad på när man är på Dreamhack Åh. Tänk dig "aktiva medlemmar" istället för forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag hade varit snubben som petade i näsan på klassfotot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag skulle vara den som kunde de mesta svaren men aldrig sade något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Plus att man löper mindre risk att bli tafsad på när man är på Dreamhack Då har du inte suttit bredvid mig! Oj, jag menar... Hej. Anyway, jag skulle alltid vara först på plats på lektionerna, ha vässad penna (eller fulladdad laptop, om det är en så'n skola), och plugga hårt. Skulle vara väldigt trevlig, tror jag. Och allmänt duktig. Typ bli elevrådsordförande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Henkibojj skulle vara han som ger äpplen till läraren, sitter längst fram och har ett Hello Kitty-pennskrin. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Skulle nog hänga med Kicken en del, men även försöka haka på Kebab och Tweak när dem är och gör hyss Jag gör inte hyss. Jag hade varit äldst i klassen så jag hade vågat skulle jag tro. -Vem är det? -Det?! Haha det är Vice, snubbe som gått om 6-7 ggr. I alla fall... Alla andra verkar beskriva hur de är i verkliga livet, och jag tror att jag också skulle vara som jag är på riktigt, även bland er. Jag är killen som är väldigt inställsam till det lärarna säger, nästan så att det är på gränsen till fjäsk. Jag hörs och syns mycket, men bara på ett positivt sätt. Stör dock mina klasskamrater mer än jag själv förstår. Jag kan umgås med i princip vem som helst i klassen utan problem. Ni andra gillar att småjävlas med mig eftersom ni vet att jag inte tar åt mig. Siana skulle vara killen som rättar läraren hela tiden, och vägrar ge sig även om han har fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag skulle vara den blyga killen som inte sa så mycket och hade svårt att få ur sig sina åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 I alla fall... Alla andra verkar beskriva hur de är i verkliga livet, och jag tror att jag också skulle vara som jag är på riktigt, även bland er. Jag är killen som är väldigt inställsam till det lärarna säger, nästan så att det är på gränsen till fjäsk. Jag hörs och syns mycket, men bara på ett positivt sätt. Stör dock mina klasskamrater mer än jag själv förstår. Jag kan umgås med i princip vem som helst i klassen utan problem. Ni andra gillar att småjävlas med mig eftersom ni vet att jag inte tar åt mig. Okej... Exakt som jag är. På min klass bilddagbok fanns en såndär lista om vem som är vad i klassen. Totalt gjordes väl 7-8 listor. Jag fick klassens pluggis och lärarnas favorit på 5-6 av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Haha, jag skulle antagligen vara klassens clown. Jag skulle vara mest vågad och slänga kommentarer som man aldrig trott fanns. Ganska säker på att jag skulle bli den som klassen vänder sig till då man vill ha skratt. Men å andra sidan så är de flesta här svårflirtade så jag tvivlar på det sista. Jag skulle antagligen bli kallad "Smörarn" eller någoting liknande. Jag är den typen som alltid ska vara rolig, men jobbar seriöst när det väl gäller, ungefär. Och mina betyg skulle inte spegla över den jag är då jag verkar ha 13 i snitt om man ser/hör/hänger med mig. Vem jag skulle hänga mest med? Qouad skulle jag tro, eller jag är väldigt säker. Andra som jag möjligtvis skulle umgås med skulle vara exempelvis Lajnux, Tossie, VaxXor eller Nor_adde och Saleen. Däremot tror jag att jag bara skulle prata väldigt ofta med många flera och ha riktigt roligt ihop med många här. Jag skulle fråga råd av Umberto flera gånger och vara avundsjuk på tobbe (som vanligt då ). R2 skulle vara lärartypen tillsammans med L_Voll och halva Tweak. AngryAxel skulle vara lite av en Umberto och vara den som antagligen levererade smarta åsikter en efter den andra. Coola gänget skulle bestå av Gof., Errol, chiligr och Lajnux(?). "Rökhörnan" skulle vara fylld av StellHell, JSHC, Frenzy och P-C varje dag. De jag inte skulle våga närma mig skulle vara t.ex Kiedis, L_Voll, Siana, Sikorka, P-C, Jacker och Siana och några till av anledningar som kan låta konstiga. T.ex anser jag att Kiedis och Vollen känns för vuxna för mig, men ändå så sköna så jag inte skulle våga ta kontakt med dom. Sikorka, P-C och andra liknande karaktärer skulle jag inte passa in med. Umberto skulle nog för övrigt väldigt få vilja se IRL eller om man väl såg honom skulle väldigt få våga leta sig in i ett samtal med herrn. Det är i alla fall vad jag tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag skulle vara något slags mellanting mellan "de kewla" och "de inte så kewla". Inte ha några riktiga kompisar, men jag hade säkert kommit gott överens med de flesta. Vara relativt duktig i skolan, och svära för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) Jag skulle vara den sociala och hyfsat snälla killen som är en i mängden. Redigerad 13 maj, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Nja, du har inte mött mig IRL . Folk gillar mig, slår vad om att du också skulle göra det RavenE: Dreamhack sker i en väldigt stor lokal. Ett klassrum är nog lite mindre . Plus att man löper mindre risk att bli tafsad på när man är på Dreamhack Haha, du är i alla fall klassens mest självgoda påg. StellHell kommer att slå dig. Hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Haha, jag skulle antagligen vara klassens clown. Jag skulle vara mest vågad och slänga kommentarer som man aldrig trott fanns. Ganska säker på att jag skulle bli den som klassen vänder sig till då man vill ha skratt. Men å andra sidan så är de flesta här svårflirtade så jag tvivlar på det sista. Jag skulle antagligen bli kallad "Smörarn" eller någoting liknande. Jag är den typen som alltid ska vara rolig, men jobbar seriöst när det väl gäller, ungefär. Och mina betyg skulle inte spegla över den jag är då jag verkar ha 13 i snitt om man ser/hör/hänger med mig. Vem jag skulle hänga mest med? Qouad skulle jag tro, eller jag är väldigt säker. Andra som jag möjligtvis skulle umgås med skulle vara exempelvis Lajnux, Tossie, VaxXor eller Nor_adde och Saleen. Däremot tror jag att jag bara skulle prata väldigt ofta med många flera och ha riktigt roligt ihop med många här. Jag skulle fråga råd av Umberto flera gånger och vara avundsjuk på tobbe (som vanligt då ). R2 skulle vara lärartypen tillsammans med L_Voll och halva Tweak. AngryAxel skulle vara lite av en Umberto och vara den som antagligen levererade smarta åsikter en efter den andra. Coola gänget skulle bestå av Gof., Errol, chiligr och Lajnux(?). "Rökhörnan" skulle vara fylld av StellHell, JSHC, Frenzy och P-C varje dag. De jag inte skulle våga närma mig skulle vara t.ex Kiedis, L_Voll, Siana, Sikorka, P-C, Jacker och Siana och några till av anledningar som kan låta konstiga. T.ex anser jag att Kiedis och Vollen känns för vuxna för mig, men ändå så sköna så jag inte skulle våga ta kontakt med dom. Sikorka, P-C och andra liknande karaktärer skulle jag inte passa in med. Umberto skulle nog för övrigt väldigt få vilja se IRL eller om man väl såg honom skulle väldigt få våga leta sig in i ett samtal med herrn. Det är i alla fall vad jag tror. Jag och päronpung då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag skulle vara klassens plugghäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag skulle vara klassens plugghäst. Med en dunk HB i skåpet? Eller en flaska whiskey kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) nvm... onödigt spam. Redigerad 13 maj, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag och päronpung då? He´s mine! Lägg ner nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Med en dunk HB i skåpet? Eller en flaska whiskey kanske Jajamän, du e inte så dum som du verkar! Så hade man kunnat bjuda alla på en varsin sup innan de är dax för Muntligt läxförhör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts