StellHell Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Hataren, Mobbaren, Skolkaren, Langaren. Skulle förstås ha gått om ett eller två år, ha fixat ett par kurser så jag inte behöver vara på alla lektioner, skolka en massa, försova mig varje dag, vara allmänt jävlig mot lärare jag inte tycker om, men dock ställa mig bra till för dom snygga, unga, kvinnliga lärarinnorna. Jag skulle också vara den som är i centrum utan att behöva göra något för det, folk kommer ty sig till mig för att få vara min "kompis", sitta vid mitt bord. Allt för att få mig att gilla en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Killen som har ca 1-2 kompisar och ofta är sjuk. Har mycket åsikter om saker men vågar inte säga ett skit. Vill mest blända in utan att ta för mycket plats. Smått mobbad, får smärre dampanfall när det går för långt. Får bra betyg men alla tror att jag är korkad eftersom jag hänger med två ligister. Vill alltid bort från skolan och hoppas på bra betyg så jag kommer in på något bra ställe där jag slipper alla idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Om GTAsajtens forum vore en klass så skulle jag nog endå byta klass. Orka sitta i ett litet klassrum med över 9800 pers. Svettigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) Jag skulle vara tuffingen. Han med solglasögonen och ciggaretten hängandes ur läppen. Vara mystisk och inte ge detaljer om mitt sociala liv utanför skolan. Skulle inte ha några riktiga vänner heller mer än att folk ibland hälsar och nickar mot mig i hopp om att coolheten smittar av sig. Ni skulle tro att jag var dum som en cementvägg men visar i små doser en omätbar intelligens och kunskap om vissa ämnen. Gör alltid bra ifrån mig på proven utan att ens slänga ett öga på boken. Ses ofta sittandes med en bok i skuggan under trädet utanför skolan. Många rykten om drogbruk cirkulerar men ingen vågar hytta med fingret för de vet att jag bara kommer köra över dom med min gigantiska kunskap om området. Redigerad 12 maj, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) Om GTAsajtens forum vore en klass så skulle jag nog endå byta klass. Orka sitta i ett litet klassrum med över 9800 pers. Svettigt! Du är tråkigast i klassen. Redigerad 12 maj, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Snubben som umgås med folk från andra klasser än sin egen, som har många åsikter om allt och som inte riktigt bryr sig om vad andra tycker om honom. Självklart är man hemma från skolan runt 50% av läsåret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) Om GTAsajtens forum vore en klass så skulle jag nog endå byta klass. Orka sitta i ett litet klassrum med över 9800 pers. Svettigt! Dreamhack varenda dag! ... Du är tråkigast i klassen. ...fast ja, jag håller med dig. Redigerad 12 maj, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Om jag var med i GTAsajtens skolklass så skulle ja vara plugghästen och nörden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag skulle vara han alla vill slå. Men ingen vågar....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag skulle vara das RAPE VICTIM!11 Nah. Jag skulle nog hängt med alla människor som är opoppis. Inte pluggisar, men nördarna. Så är det IRL iallafall. Eller, jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) Jag skulle vara han alla vill slå. Men ingen vågar....... Jag hade varit äldst i klassen så jag hade vågat skulle jag tro. -Vem är det? -Det?! Haha det är Vice, snubbe som gått om 6-7 ggr. Redigerad 13 maj, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag är personen som alla tror är dum i huvudet för att jag är för lat för att säga något intressant även fast jag är smartast i klassen. Kommer på alla lektioner men är inte särskilt aktiv, sitter och lyssnar på musik istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Så hade jag varit den som jämt hade haft höga resultat även om jag inte lyssnar på ett skvatt på lärarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Löjlig tråd D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Löjlig tråd D: Typisk loungetråd imo. Jag vill ha en loungeavdelning! NU! Satan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Typisk loungetråd imo. Jag vill ha en loungeavdelning! NU! Satan! Håller med till 100%! - - - Vem tror ni jag skulle vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag skulle vara han som klampar in efter halva dagen mitt i en lektion för att få lite shuteye längst bak i klassrummet bara för att sedan käka lunch och dra hem igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Skulle nog va den som var hyffsat högljudd och allmänt stökig, Och rolig.. ungefär som jag är IRL. Skulle nog hänga med dem "coola" eller nått sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) Du är tråkigast i klassen. Nja, du har inte mött mig IRL . Folk gillar mig, slår vad om att du också skulle göra det RavenE: Dreamhack sker i en väldigt stor lokal. Ett klassrum är nog lite mindre . Plus att man löper mindre risk att bli tafsad på när man är på Dreamhack Redigerad 13 maj, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag hade varit äldst i klassen så jag hade vågat skulle jag tro. -Vem är det? -Det?! Haha det är Vice, snubbe som gått om 6-7 ggr. HAHA! - - - Vem tror ni jag skulle vara? Besserwissern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts