Jump to content

Om Gtasajtens forum vore en skolklass

R2D2
 Share

Recommended Posts

Hataren, Mobbaren, Skolkaren, Langaren. Skulle förstås ha gått om ett eller två år, ha fixat ett par kurser så jag inte behöver vara på alla lektioner, skolka en massa, försova mig varje dag, vara allmänt jävlig mot lärare jag inte tycker om, men dock ställa mig bra till för dom snygga, unga, kvinnliga lärarinnorna. Jag skulle också vara den som är i centrum utan att behöva göra något för det, folk kommer ty sig till mig för att få vara min "kompis", sitta vid mitt bord. Allt för att få mig att gilla en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 127
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Killen som har ca 1-2 kompisar och ofta är sjuk. Har mycket åsikter om saker men vågar inte säga ett skit. Vill mest blända in utan att ta för mycket plats. Smått mobbad, får smärre dampanfall när det går för långt. Får bra betyg men alla tror att jag är korkad eftersom jag hänger med två ligister.

Vill alltid bort från skolan och hoppas på bra betyg så jag kommer in på något bra ställe där jag slipper alla idioter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle vara tuffingen. Han med solglasögonen och ciggaretten hängandes ur läppen. Vara mystisk och inte ge detaljer om mitt sociala liv utanför skolan. Skulle inte ha några riktiga vänner heller mer än att folk ibland hälsar och nickar mot mig i hopp om att coolheten smittar av sig. Ni skulle tro att jag var dum som en cementvägg men visar i små doser en omätbar intelligens och kunskap om vissa ämnen. Gör alltid bra ifrån mig på proven utan att ens slänga ett öga på boken. Ses ofta sittandes med en bok i skuggan under trädet utanför skolan. Många rykten om drogbruk cirkulerar men ingen vågar hytta med fingret för de vet att jag bara kommer köra över dom med min gigantiska kunskap om området.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om GTAsajtens forum vore en klass så skulle jag nog endå byta klass. Orka sitta i ett litet klassrum med över 9800 pers. Svettigt!

Dreamhack varenda dag! (w00t) ...

Du är tråkigast i klassen. (w00t)

...fast ja, jag håller med dig.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är tråkigast i klassen. (w00t)

Nja, du har inte mött mig IRL (w00t). Folk gillar mig, slår vad om att du också skulle göra det

RavenE: Dreamhack sker i en väldigt stor lokal. Ett klassrum är nog lite mindre ;). Plus att man löper mindre risk att bli tafsad på när man är på Dreamhack :D

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor