R2D2 Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Vem skulle då vara vem egentligen? Jag kan tänka mig Pico som en av dom där som egentligen inte vill vara i skolan. Sitter på bakersta raden och säger bara något när det kan bli en bra ägning. Umberto vore en av pluggisarna som egentligen inte borde gå skolan för dom kan allting redan. Okka skulle vara en sådan som slutar få närvaro i tvåan och snart tappar CSN-bidraget. Jag vore läraren Fyll på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Jag vore prettokillen som klagar när det spelas dålig musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Jag vore den som jämt gjorde läxorna och hade bra närvaro. Ungefär som IRL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) Jag skulle skratta högst och mest. (sjukt mycket kul trådar det kommit de senaste dagarna) Redigerad 12 maj, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Jag skulle vara skuggan till det coola gänget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) Skulle nog vara den som spred mycket humor runt om i hela klassen. Redigerad 12 maj, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Jag skulle vara den som mobbade klassens emo (Kicken, srry) och ständigt höll mig kring coola gänget (StellHell, KalleR, Vice mf) men endå gillade att umgås med nördarna (nämner inga namn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Jag skulle nog inte vara vidare pratglad, sitter istället och lyssnar på musik hela tiden och SMSar på mobilen. ..ungefär som på skolan IRL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Marky är den tjocke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Jag hade nog varit en av dem som syns och hörs mest, alltid försöker vara i centrum. Hade varit mellan "nördarna" och "Coola gänget" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Jag hade nog varit en av dem som syns och hörs mest, alltid försöker vara i centrum. Hade varit mellan "nördarna" och "Coola gänget" Precis som jag IRL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) Vilken korvklass det hade blivit. Jag skulle nog hängt med det motsatta könet. Blivit mobbad av stell typ. Skulle nog bli kallad buttyboy. Redigerad 12 maj, 2008 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Jag skulle vara den som mobbade klassens emo (Kicken, srry) och ständigt höll mig kring coola gänget (StellHell, KalleR, Vice mf) men endå gillade att umgås med nördarna (nämner inga namn) Även fast han inte är så aktiv, men *host* päronpung *host*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Jag skulle väl stå utanför och skolka med stellhell och jshc och röka xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Marky är den tjocke. ... ... -- Skulle nog bara vara där, ingen utstickande person om vi säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) Jag skulle vara kedjerökaren som överanvände ordet "fitta" och trallade på hemmaskrivna dikter angående onani och oställda livsfrågor. Bögstämplad och egen stil. Till en början skulle man kalla mig för skön men senare så skulle jag bara bli en tråkig fitta. Jag tror att okka skulle vara klassens femme fatale som spenderade tid på toaletten genom homosex med hetrosexuella killar. Han skulle tala med en fransk brytning och stamma. Med fina lockar och oklanderlig hy skulle denne adliga personen påminna om den blonda snubben i BWO. Redigerad 12 maj, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Jag skulle vara killen som alla tror är smart och gör sina läxor men egentligen skiter i det då jag inte får tillräckligt med hjälp och har svårt att förstå saker. Skulle även låtsas tillhöra de coola killarna men i smyg hänga med dom töntiga snubbarna som ingen gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Samma som jag är i min riktiga klass, den som kan hänga med alla. Aldrig tar för mycket plats men ändå inte är osynlig. Perfekt för en lita halvblyg snubbe som gillar att vara social Skulle nog hänga med Kicken en del, men även försöka haka på Kebab och Tweak när dem är och gör hyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Skulle nog hänga med Kicken en del, men även försöka haka på Kebab och Tweak när dem är och gör hyss Åh, givet. Jag skulle naturligtvis springa och stjäla whiteboards! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Skulle väl vara en som försöker sköta skolan, men är för upptagen med roliga saker i stället. klarar mig med hyfsade betyg. I klassen skulle jag väl vara social, trevlig mot de som är trevliga mot mig, övertrevlig mot de otrevliga. Det är alltid bästa sättet. Social, rolig ibland...lite av klassens clown kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts