Stadion Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Jag klarar inte uppdraget Trespass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Beror väl på hur många vapen man köpt och hur mycket ammo? Om du tänker på priserna så kostar en Rocket Launcher 5000 på Ammu-Nation, tror den är spelets dyraste vapen. Ett skott tror jag inte kostade mer än 1000 och man kan inte ta mer än 8 stycken skott. Sen kostade skott till AK 40 kronor eller nåt sånt, då får man väl runt 50 skott och kan ta 800 som max. Långt ifrån 50000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Om du tänker på priserna så kostar en Rocket Launcher 5000 på Ammu-Nation, tror den är spelets dyraste vapen. Ett skott tror jag inte kostade mer än 1000 och man kan inte ta mer än 8 stycken skott. Sen kostade skott till AK 40 kronor eller nåt sånt, då får man väl runt 50 skott och kan ta 800 som max. Långt ifrån 50000. Jag märkte att han kastade bort RPGn när sista skottet var skjutet så att det blir väldigt dyrt... var finns en RPG att hämta i staden? Vill inte kolla kartor eftersom de röjer positionen för 200 andra saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 27 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Jag märkte att han kastade bort RPGn när sista skottet var skjutet så att det blir väldigt dyrt... var finns en RPG att hämta i staden? Vill inte kolla kartor eftersom de röjer positionen för 200 andra saker. Äsch vad spelar det för roll? pengarna är ju trotts allt nästan värdelösa.. det ända du kan köpa är kläder, vapen och mer vapen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Jag märkte att han kastade bort RPGn när sista skottet var skjutet så att det blir väldigt dyrt... var finns en RPG att hämta i staden? Vill inte kolla kartor eftersom de röjer positionen för 200 andra saker. Äsch några extra 5000 är faktiskt inte så farligt. Speciellt inte eftersom den gör jobbet på momangen. Förstår hur du tänker så jag var snäll att kolla karta åt dig. Det ska finnas en som ligger uppe på ett lutande fartyg i sydvästra Alderney. Nästan så långt västerut samt söderut man kan komma ligger ett lutande fartyg och därpå är vapnet. Kommer inte ihåg hur mycket skott den tar, men det var inte mer än 5. Men då kan man bara köpa påfyllning på Ammu-Nation för rena rea-priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Förstår hur du tänker så jag var snäll att kolla karta åt dig. Det ska finnas en som ligger uppe på ett lutande fartyg i sydvästra Alderney. Nästan så långt västerut samt söderut man kan komma ligger ett lutande fartyg och därpå är vapnet. Kommer inte ihåg hur mycket skott den tar, men det var inte mer än 5. Men då kan man bara köpa påfyllning på Ammu-Nation för rena rea-priset. Schysst, det ska undersökas! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Amer-163 Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Är på sista uppdraget. Ja har klarat : 39,67%, men om du skulle vilja spela deathmatch me mig på ps3 så adda mig : Amer-163 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Omfg 41,3%!!!11 Stolt som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 75,75:% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 (redigerad) Ungefär hur många procent är storyn? EDIT: Är det inte för jävligt? Jag går direkt efter att ha postat rakt in i 100% tråden och ser där att storyn är 60% Redigerad 30 maj, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stadion Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Nu har jag klarat hela storyn. Efter sista uppdraget råkade jag trycka bort eftertexterna. . Men där missade jag kanske inte så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 (redigerad) Nu har jag klarat hela storyn. Efter sista uppdraget råkade jag trycka bort eftertexterna. . Men där missade jag kanske inte så mycket Jag kollade hela och du missade inget annat än namn på folk som varit med och utvecklat spelet och bilder runt om i staden. Har nått 100% nu utan att dö eller bli arresterad en enda gång (thank god for autosave ). Tog mig drygt 40 timmar. Har för mig att någon här på forumet nämnde att man får oändligt med ammo när man når 100% men det var en lögn tydligen, jag blev besviken för det är det största problemet jag har med GTAIV att man bara kan ha limited med ammo samtidigt. Edit: märkte nyss att man köper mer ammo intr att man får oändligt med dem, vilket är ännu bättre. Redigerad 7 juni, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 66% nu ska jag få 100% så blir det online för mig sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Ca 60%, klarade nyss storyn. Står man på 60% när man klarat storyn?? Satan också,då har jag bara sista uppdraget kvar,vad fan ska jag sen göra?? Kanske spela om de sista 30 % och göra det andra valet med Dimitri,får se vad det får för utgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hangor Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Jag har klarat 71% http://www.gta4.tv/completion/Hangar/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stadion Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 (redigerad) Jag kollade hela och du missade inget annat än namn på folk som varit med och utvecklat spelet och bilder runt om i staden. Har nått 100% nu utan att dö eller bli arresterad en enda gång (thank god for autosave ). Tog mig drygt 40 timmar. Har för mig att någon här på forumet nämnde att man får oändligt med ammo när man når 100% men det var en lögn tydligen, jag blev besviken för det är det största problemet jag har med GTAIV att man bara kan ha limited med ammo samtidigt. Edit: märkte nyss att man köper mer ammo intr att man får oändligt med dem, vilket är ännu bättre. Ok... Det var inte så farligt Tack för svaret! Redigerad 7 juni, 2008 av Stadion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 100% och haft i nåra veckor nu. tråkigaste och lättaste gta spelet av dem alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 100% och haft i nåra veckor nu. tråkigaste och lättaste gta spelet av dem alla. Utveckla please? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 (redigerad) Säkert skrivet men vad får man för rewards på 100%? Hoppas fan att det är bättre än vad man fick på SA : < Ohlol, infinite ammo inte heller värt besväret :, < Redigerad 20 juni, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexbaci Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Så? är det någon av er som klarat spelet 100% än? Lite spännande att veta vem som kommer/har klara(t) ut det helt, först här på GTA sajten Skriv gärna hur många procent ni klarat. Hej! jag är på 64% på spelet. Finns inga uppdrag kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts