Dann3 Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Hej! Är det någon mer än jag som använder GTA-SA Crazy Trainer? Jag har fått ett problem, mitt antivirusprogram (Avira Antivir) säger att det är virus (TR/agent.BXM) i trainer-filen =/ Är det någon mer som råkat ut för detta? Har testat att ladda ner trainern på nytt från olika sidor på nätet, men jag får ändå virusvarning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Hej! Är det någon mer än jag som använder GTA-SA Crazy Trainer? Jag har fått ett problem, mitt antivirusprogram (Avira Antivir) säger att det är virus (TR/agent.BXM) i trainer-filen =/ Är det någon mer som råkat ut för detta? Har testat att ladda ner trainern på nytt från olika sidor på nätet, men jag får ändå virusvarning. Har NOD32 som också säger att det är virus. Men jag tror det beror på att crazy trainer är till för att använda filer osm finns i minnet och ändra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Vad gör denna trainer, och vart går den att hitta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) Vad gör denna trainer, och vart går den att hitta? Den heter GTA-SA Crazy Trainer +150 Den har typ allt, Car spawner, car cheats, special cheats, fusk-mätar-nollare och vanliga cheats. Och du kan få tag i den här:GTA-SA Crazy Trainer.rar Redigerad 13 maj, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Själv föredrar man hellre GTA SA Control Center... Mycket bättre enligt min åsikt... Har allt, inklusive en funktion som inte ens jag vet hur den fungerar Mend et har med inställningen om vilken vinkel man ska stå i eller något sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) Den heter GTA-SA Crazy Trainer +150 Den har typ allt, Car spawner, car cheats, special cheats, fusk-mätar-nollare och vanliga cheats. Och du kan få tag i den här:GTA-SA Crazy Trainer.rar Ytterst vänligt tusen tack Attans, länken funkar inte :/ ska leta upp en annan länk hitta en annan. +151 var det enda som fanns, kanske samma. nåja http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=1600 Redigerad 17 maj, 2008 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts