NoReas0n Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Hej! Någon mer än jag som fått upp Garage ikonen i närheten av Safehouse? Har aldrig lyckats komma in i garaget, om det e någon som vet hur man gör och vad det är till för så berätta gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Hej! Någon mer än jag som fått upp Garage ikonen i närheten av Safehouse? Har aldrig lyckats komma in i garaget, om det e någon som vet hur man gör och vad det är till för så berätta gärna HAR SAMMA PROBLEM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NoReas0n Skrivet 12 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) Läste nånstans att när man levererat alla bilar till Stevie så får man det där garaget och kan köra in bilar där och få cash, men jag kan inte köra in en enda bil EDIT: Stevie Method: Successfully complete his car boosts. Special ability: The South Bohan garage will now offer money for any vehicle you deliver. The better the condition, the more money you will earn. Redigerad 12 maj, 2008 av NoReas0n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Läste nånstans att när man levererat alla bilar till Stevie så får man det där garaget och kan köra in bilar där och få cash, men jag kan inte köra in en enda bil EDIT: Stevie Method: Successfully complete his car boosts. Special ability: The South Bohan garage will now offer money for any vehicle you deliver. The better the condition, the more money you will earn. Du kanske blandar ihop Stevie och Brucie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Du kanske blandar ihop Stevie och Brucie? Nej, det där låter rimligt. Brucie har en annan färdighet, nämligen att man får åka med hans helikopter, men bara som passagerare till ett antal förinställda checkpoints. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NoReas0n Skrivet 14 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Du kanske blandar ihop Stevie och Brucie? Jag läste på en fusk sida att man kan leverera bilar till Stevie där. Jag hittade en turismo förut och då stod det "That is the car Stevie is looking for" eller liknande. Men på den där sidan stod det att man kan leverera vilka bilar som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xXskaterboyXx65 Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Jag kom på vad det är..En kille som heter Stevie har skickat en SMS till dig och en bild coh bilden visar hur bilen ser ut och SMSen säger vilken plats..(INGEN GPS)..Och sen när du hittar bilen ska det stå ''Youve got the car Stevie needs'' så öppnas garaget när du är nära nog och du lämnar bilen in och för pengar CASH BABY xD...Desto mindre skada på fordonet desto mer pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Jag kom på vad det är..En kille som heter Stevie har skickat en SMS till dig och en bild coh bilden visar hur bilen ser ut och SMSen säger vilken plats..(INGEN GPS)..Och sen när du hittar bilen ska det stå ''Youve got the car Stevie needs'' så öppnas garaget när du är nära nog och du lämnar bilen in och för pengar CASH BABY xD...Desto mindre skada på fordonet desto mer pengar Fan vad nice!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts