kompis Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Hej. Har nyligen börjat spela. När öppnas bron från Dukes/Broker så man kan ta sig över till Algonquin? Hur mycket behöver man klara? Någon som vet vilket uppdrag det är? Själv hoppas jag inte att det ska ta så lång tid. Saknar känslan av att kunna röra mig fritt i Liberty City, finns mycket jag vill kolla in.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Hej. Har nyligen börjat spela. När öppnas bron från Dukes/Broker så man kan ta sig över till Algonquin? Hur mycket behöver man klara? Någon som vet vilket uppdrag det är? Själv hoppas jag inte att det ska ta så lång tid. Saknar känslan av att kunna röra mig fritt i Liberty City, finns mycket jag vill kolla in.. Du kommer märka av det, men om jag inte minns helt fel så är det när man har dödat Mikahael(?) och Dimitri bränner ner Romans hus och företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Du kommer märka av det, men om jag inte minns helt fel så är det när man har dödat Mikahael(?) och Dimitri bränner ner Romans hus och företag. nej de e de väll inte då flyttar dom väll till bohan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 nej de e de väll inte då flyttar dom väll till bohan Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Det är efter något uppdrag med Elizabeta i Bohan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Det är efter något uppdrag med Elizabeta i Bohan. Stämmer bra. Man ska typ föra hem Playbox X till hans "mansion" så kommer man dit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Stämmer bra. Man ska typ föra hem Playbox X till hans "mansion" så kommer man dit. . Haha, jag följde bara radarn lite halvsovande och upptäckte plötsligt att gatorna var jäkligt breda och att bron jag korsat såg lite annorlunda ut än de jag kände igen. Plötsligt utbrister jag, "Va?! Är jag redan på Algonquin?! " Man blir lite väl slö när man använder GPS, man kollar inte så noga var man är nånstans till skillnad från de äldre spelen när man inte hittade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Haha, jag följde bara radarn lite halvsovande och upptäckte plötsligt att gatorna var jäkligt breda och att bron jag korsat såg lite annorlunda ut än de jag kände igen. Plötsligt utbrister jag, "Va?! Är jag redan på Algonquin?! " Man blir lite väl slö när man använder GPS, man kollar inte så noga var man är nånstans till skillnad från de äldre spelen när man inte hittade. Exakt samma hände mig "Saknade" tullavgiften för att ta sig upp på bron, så jag var tvungen att titta kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Haha, jag följde bara radarn lite halvsovande och upptäckte plötsligt att gatorna var jäkligt breda och att bron jag korsat såg lite annorlunda ut än de jag kände igen. Plötsligt utbrister jag, "Va?! Är jag redan på Algonquin?! " Samma här. Fast jag upptäkte det först lite senare när jag körde omkring och skulle hitta tillbaka till hideout och inte kände igen mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Samma här. Fast jag upptäkte det först lite senare när jag körde omkring och skulle hitta tillbaka till hideout och inte kände igen mig. Inte samma här. Jag brukar alltid kolla först vart man ska. Därför pausade jag och såg att vi skulle till Algonquin, fast jag fick kolla två gånger, för att jag inte trodde riktigt på det första gången Kan inte glömma det magiska ögonblicket när jag chillade i min cadillac med X och åkte över bron med Trailer 1-musiken spelandes ur "The Journey" på radion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kompis Skrivet 12 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) Tack för svaren, men jag vågar knappt läsa för mycket spoilers (läste två). Hur många procent måste man klara, på en höft sådär, för att man ska komma över? Här kommer en liten spoiler var jag är i spelet för att se hur mycket jag kan ha kvar. Det är nog den minsta spoilern på GTASajten just nu, har inte kommit speciellt långt ännu: Själv har jag precis kört över weedförsäljarna och skjutit några andra langare uppe i Meadows Park tillsammans med Little Jacob. Sen har jag kastat ner den där störiga ryssen från ett hos, på uppdrag på Vlad. Redigerad 12 maj, 2008 av kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Tack för svaren, men jag vågar knappt läsa för mycket spoilers (läste två). Hur många procent måste man klara, på en höft sådär, för att man ska komma över? Här kommer en liten spoiler var jag är i spelet för att se hur mycket jag kan ha kvar. Det är nog den minsta spoilern på GTASajten just nu, har inte kommit speciellt långt ännu: Själv har jag precis kört över weedförsäljarna och skjutit några andra langare uppe i Meadows Park tillsammans med Little Jacob. Sen har jag kastat ner den där störiga ryssen från ett hos, på uppdrag på Vlad. Då är det en del kvar, men njut av det, för sen går det undan. Det finns så många olika uppdragsgivare så det är nästan omöjligt att säga hur många procent du måste klara. Du kan klara allt hos en kille men är långt ifrån ön för att du inte gjort uppdrag hos en annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Är det bara jag som inte kan namnen på alla öarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Är det bara jag som inte kan namnen på alla öarna? Nej, jag kan dem knappt heller. Eller jag kan namnen, men vet knappt vilken som är vilken av öarna. Men å andra sidan så har jag inte spelet heller så det är väl därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts