Gtaper Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Hej, klarat runt 30 % fråga ett när kommer bankrånet? 2 kan man råna banker utanför uppdrag också? 3 hur mycket ändras spelets slut beronde på bla val att döda olika personer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 För det första så bör du dubbelkolla om du har stavat rätt när du gör en ny topic. Och försök uttrycka dig bättre när du frågar. Dock kan inte jag hjälpa dig, har inte spelat särskilt mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Hej, klarat runt 30 % fråga ett när kommer bankrånet? 2 kan man råna banker utanför uppdrag också? 3 hur mycket ändras spelets slut beronde på bla val att döda olika personer Värdelös trådtitel, spoilers och annat snaskigt. Råder dig att läsa dom klistrade trådarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Äh, sluta mobba honom. Bankrånet kommer någon gång under Packie's uppdragslinje och heter Three Leaf Clover. Och nej, jag tror inte du kan råna banken igen. Men jag kan ha fel. Ang. valet med att döda människor så råder jag dig att söka på internet efter info innan du väljer för det är ofta stora val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtaper Skrivet 12 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) Det var sent därav stavfelen,, undrar också om Dimitri kommer tillbaka? man lyckas ju inte döda honom och efter det så får man ju aldrig tag i honom? Redigerad 12 maj, 2008 av Henkibojj Spoilers, IGEN. Läs reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) Det var sent därav stavfelen,, undrar också om Dimitri kommer tillbaka? man lyckas ju inte döda honom och efter det så får man ju aldrig tag i honom? TACK FÖR SPOILERN! Redigerad 12 maj, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Jag har en liten fråga: Kan man bowla/spela dart ensam? Eller måste man vara ute med en kompis/date? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Jag har en liten fråga: Kan man bowla/spela dart ensam? Eller måste man vara ute med en kompis/date? Man kan spela ensam också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Man kan spela ensam också. Ok, har dock en följdfråga: Kan man spela Darts när man är full? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Ok, har dock en följdfråga: Kan man spela Darts när man är full? Hmm, borde ju gå, har inte själv tesat. Men man kan ju göra allt annat när man är full (?) tror jag iaf, köra bil etc. Men det är rätt svårt att ens gå när man är full det kan jag säga dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Hmm, borde ju gå, har inte själv tesat. Men man kan ju göra allt annat när man är full (?) tror jag iaf, köra bil etc. Men det är rätt svårt att ens gå när man är full det kan jag säga dig Ok . Men jag tänkte bara, att man kan ju inte gå omkring inne i en bar right? Och det är ju på barerna som Dart tavlorna finns right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Är det verkligen olika slut beroende på vem man dödar? Hur slutade ert? Jag hade följande slut: Åkte till nått lager, sköt en massa vakter, jagade personen som flydde i en helikopter, i en båt. Fick en helikopter, flög efter, landade på frihetsguddinnans ö, dödade snubben. Slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Ok . Men jag tänkte bara, att man kan ju inte gå omkring inne i en bar right? Och det är ju på barerna som Dart tavlorna finns right? Men man kan väl inte dricka på den baren där man spelar dart... eller?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Men man kan väl inte dricka på den baren där man spelar dart... eller?! Jodå. =) I alla fall om du går dit med någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Jodå. =) I alla fall om du går dit med någon. Aha nämen gud vad kul Nämen, det trodde jag faktiskt inte, men tack för svaret Vice =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Aha nämen gud vad kul Nämen, det trodde jag faktiskt inte, men tack för svaret Vice =) Ingen fara kompis. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts