gtaskater Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Hej behöver hjälp med hur man joinar en match hur man hittar servrar eller nåt sånt jag har kommit in på 2 stycken .Men nu när jag trycker multiplayer , ranked , team deathmatch , så kommer en serv upp med bara mig hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 vänta kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Men snälla, det finns en hel egen tavla för det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 (redigerad) Kanske nån Moderator/Admin ska flytta tråden? Gjorde en Raport nu Redigerad 11 maj, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Tråd flyttad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts