Illousion Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 (redigerad) Varför får han och hans kameraman ett skott i huvudet? Redigerad 11 maj, 2008 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Varför blir han och hans kameraman dödade? Men dom är noobs.. Den svarta bitchen scorear två headshots för hon är inte på humör för hans bullshit liksom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 (redigerad) Varför får han och hans kameraman ett skott i pannan ? ^ Now thats how a spoiler should look like. Man kan inte ens gissa att dom blir dödade , eftersom att den förklarande texten (ospoilade) är "får han..." istället för "blir han..." Enligt mig är det enkelt att gissa på att det är "blir han och hans kameraman dödad" när det står "blir han..." Exempel: Varför får han och hans kameraman ett skott i pannan ? Varför får han och hans kameraman flytta till Vice City ? Och ja, man ska spoilertagga även om man satt en spoilervarning i topicens namn; Jag har inte klarat ut spelet och var osäker om jag kunde gå in hit, eftersom att vissa karaktärer kan försvinna i ett spel, för att sedan komma tillbaka. Och jag hade glömt att han var dödad . Jag kan iaf säga att jag inte riktigt kommer ihåg varför, men jag har för mig att Elizabeta(?) bara inte orkade med dom, eller någonting liknande. Redigerad 11 maj, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Varför? Jo Elizabeta var snedtänd. För mycket knark, förmycket stress och förmycket paranoia så när Manny kom och fjantade sig så orkade hon helt enkelt inte med längre och sköt dem. Där fanns alltså ingen igentlig orsak utan hon bara flippade. Rätt hårt att döda en barndomskamrat sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts