Cyper Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Jag behöver hjälp med uppdraget där man skall skjutsa en man i bilen som skall visa var C.F, dvs ''the special someone'' bor. Någon som direkt kan peka ut var jag skall köra så jag slipper höra instruktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 (redigerad) Jag behöver hjälp med uppdraget där man skall skjutsa en man i bilen som skall visa var C.F, dvs ''the special someone'' bor. Någon som direkt kan peka ut var jag skall köra så jag slipper höra instruktioner. Jag skulle kunna hjälpa dig, men jag vill att du försöker lite mer. Är lite roligare när man själv får höra honom snacka och veta vart man ska. Edit: Eller tänker jag på det första uppdraget? När man ska till "the special someone" som man länge letat efter? ..."Bernie"... alltså, men hans riktiga namn är inte ...C.F... Det börjar på ..J.., iaf så vitt jag vet. Redigerad 11 maj, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Jag skulle kunna hjälpa dig, men jag vill att du försöker lite mer. Är lite roligare när man själv får höra honom snacka och veta vart man ska. Edit: Eller tänker jag på det första uppdraget? När man ska till "the special someone" som man länge letat efter? ..."Bernie"... alltså, men hans riktiga namn är inte ...C.F... Det börjar på ..J.., iaf så vitt jag vet. Klarade det nu. Tråden kan låsas. Det var bara jag som inte läste instruktionerna och var lat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts