Cyper Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Någon som vet om man kan ha sex med flera horor samtidigt, exempelvis i en skåpbil eller liknande? Undrar även om det finns något pimpmission i IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Cyprez vill ha trekant Cyprez vill ha trekant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Cyprez vill ha trekant Cyprez vill ha trekant! Alltså, man kanske får mer hälsa då. Men vi kan köra multiplayer om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 (redigerad) Alltså, man kanske får mer hälsa då. Men vi kan köra multiplayer om du vill. Saknar PS3 + IV men annars hade det gått så bra så Jag vet! Vi buntar ihop alla GTasajtare i en van i IV och har gruppsex !! KalleR goes: Efter att ha sovit 12 timmar i en fotölj är man inte på humör för detta Redigerad 10 maj, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Alltså, man kanske får mer hälsa då. Men vi kan köra multiplayer om du vill. Den var sämst Kommer ihåg att du var grovt intresserad av att knulla horor etc i San Andreas också. Hur kommer det sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Den var sämst Kommer ihåg att du var grovt intresserad av att knulla horor etc i San Andreas också. Hur kommer det sig? han har inget liv och kan då inte skaffa en flickvän så då knullar han virutela saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Allvarligt talat, kommer den här tråden att leda till någonting konstruktivt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Allvarligt talat, kommer den här tråden att leda till någonting konstruktivt? Antagligen inte. Svarar på hans fråga, kan till 90% säga att du inte kan ha flera horor med dig, kan man så får du testa isf, tror ingen här har velat testa det så go ahead, går det så går det, annars får du nöja dig med en åt gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 (redigerad) han har inget liv och kan då inte skaffa en flickvän så då knullar han virutela saker. Så du menar att alla som har nyttjat horor i GTA inte har ett liv (dvs de är döda) och saknar en eller flera flickvänner? Efter att ha sovit 12 timmar i en fotölj är man inte på humör för detta Redigerad 11 maj, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Så du menar att alla som har nyttjat horor i GTA inte har ett liv (dvs de är döda) och saknar en eller flera flickvänner? Efter att ha sovit 12 timmar i en fotölj är man inte på humör för detta Varje gång jag läser en av dina inlägg så stör jag mig så otroligt mycket på den där fula ungen.. Tommy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Löjligt att komma med sådana personangrepp som vissa gör här, väx upp för fan! Cyprez har väl för fan rätt att ställa en fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Löjligt att komma med sådana personangrepp som vissa gör här, väx upp för fan! Cyprez har väl för fan rätt att ställa en fråga. Om man inte klarar av att behärska livet måste man hävda sig på något sätt. Internet is full off oppertunities! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 han har inget liv och kan då inte skaffa en flickvän så då knullar han virutela saker. Ah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Varje gång jag läser en av dina inlägg så stör jag mig så otroligt mycket på den där fula ungen.. Tommy? Japp, det är Tommy ur Pippi Långstrump. Älskar den scenen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kompis Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Vilka områden är det lättast att hitta horor i? Helst på Broker eller Dukes då jag inte kommit över till City ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Har i de flesta GTA spel alltid hittat horor i hamnen nattetid. Så sök där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kompis Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Har hittat några nu (by night) men de är för jävla feta för att bli intima med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Har hittat några nu (by night) men de är för jävla feta för att bli intima med Hade samma problem, dem tog sig inte in i Sabren.. För liten dörr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hollow123 Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Hade samma problem, dem tog sig inte in i Sabren.. För liten dörr. Hahhaah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kompis Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) Hade samma problem, dem tog sig inte in i Sabren.. För liten dörr. Hahhahaha, dagens garv Hursomhelst, drog in en kraftigt överviktig svart kvinna och fick en 20$ tjänst, men jag fick inget mer liv av det som man får i San Andreas.. Vad tjänar man egentligen på hororna? Finns de inga smala verkligen? Redigerad 12 maj, 2008 av kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts