Flaskan Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Btw så heter han ..Eddie... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Ge dig, jag orkar inte leta upp något bevis för en liten slymmel som dig. Tro mig eller ej, jag vet att det är sant. Den enda slymmel här är du tro mig eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Den enda slymmel här är du tro mig eller ej. So untrue! Här finns många fler slynglar än du och farbror Mystisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 So untrue! Här finns många fler slynglar än du och farbror Mystisk... Så sant som det är skrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KrigareN Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Så sant som det är skrivet. Kan nån lägga upp en karta på vart han är tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Oh, kan någon vänlig själ visa en punkt på kartan var han brukar dyka upp? Och gärna runt vilka tider, förstod att det skulle vara på natten, men någon speciell dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Gå in här http://grandtheftauto.ign.com/maps/1/Liberty-City-Map och klicka på NPCs och sedan friends, då ser du prickar på tredje ön. Klicka på alla så hittar du han, hans namn är Eddie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts