Renard Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Finns det inte en seriemördare som ständigt mördar joggar i Middle Park? Eller är det samma? Det har jag aldrig hört talas om. Men det kanske är samma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Det har jag aldrig hört talas om. Men det kanske är samma? Har inte heller hört talas om det, tror dock inte att det skulle finnas två? Får väl googla lite på det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Det har jag aldrig hört talas om. Men det kanske är samma? "The seriallkiller withouth a Nick-Name"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 "The seriallkiller withouth a Nick-Name"... Då är det alltså inte Niko Kul om han faktikt existerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Då är det alltså inte Niko Kul om han faktikt existerar. Det hade varit kul, lite mystiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 (redigerad) Var i Alderny ligger Auto Eroticar? Går det att hitta ställen via polisradion? Redigerad 11 maj, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Suck.. Det här är old news, ja han finns. Efter att ni gjort uppdrag för honom så måste man döda honom för att han försöker döda Niko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Finns det inte en seriemördare som ständigt mördar joggar i Middle Park? Eller är det samma? Det är förmodligen samma. Han skall tydligen skära sönder sina offer också. Det kanske är tha cowboyman som gör en comeback. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Det är förmodligen samma. Han skall tydligen skära sönder sina offer också. Det kanske är tha cowboyman som gör en comeback. Precis, nyheterna går om att en serimördare ständigt dödar folk och skär bort vissa kroppsdelar, jag tror det kan ha något att göra med det uppdraget för Elizabeth då man ska frakta en kropp efter att hon dödade Manny och hans kameraman då man i slutet av uppdraget får höra att doktorn säger att det är ett högt pris på ögon . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Suck.. Det här är old news, ja han finns. Efter att ni gjort uppdrag för honom så måste man döda honom för att han försöker döda Niko Bevis tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Jag har alltid trott att det är Niko de pratar om på radio? Har inte lyssnat så bra direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 bevis: http://www.youtube.com/watch?v=-FSGa9yzqPc ska nog kolla runt lite om jag hittar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 bevis: http://www.youtube.com/watch?v=-FSGa9yzqPc ska nog kolla runt lite om jag hittar. Troligtvis en kropp i väskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Har hittat han, han finns vid auto erotica på natten nån gång. Han vill att man ska skutja honom ner till hamnen så han kan dumpa väskan och ja det är nog en kropp då han säger att han bara ska "lämna barnen" eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Har hittat han, han finns vid auto erotica på natten nån gång. Han vill att man ska skutja honom ner till hamnen så han kan dumpa väskan och ja det är nog en kropp då han säger att han bara ska "lämna barnen" eller något sånt. Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Okej Vart ligger Auto Eroticar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Finns han med på den där Perverts kartan? (för det är väl en karta över platserna man möter de där konstiga vännerna, eller?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Bevis tack. Ge dig, jag orkar inte leta upp något bevis för en liten slymmel som dig. Tro mig eller ej, jag vet att det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Kan bekräfta detta. Det är huvuden han har i väskan. Lyssna paa vad han säger saa fattar ni det. "My friends all lost their heads" eller naat saant säger han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Har träffat han nu. Han är sjuk,''All my friends are heading off,hehe" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts