gtaskater Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 (redigerad) Hej behöver hjälp med uppdraget (The master and the molotov) När jag jagar killen så kommer hur många vakter somhelst jag dör hur snabbt somhelst när alla vakter på mig. Några tips? Redigerad 10 maj, 2008 av gtaskater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Hej behöver hjälp med uppdraget (The master and the molotov) När jag jagar killen så kommer hur många vakter somhelst jag dör hur snabbt somhelst när alla vakter på mig. Några tips? Inte mycket till tipps jag kan komma med. Men jag upptäckte att destu längre du stannar i salongen destu fler får du på dig. mitt råd: När han flyr, spring efter honom direkt (bry dig inte om de som är kvar såvidar de inte är i din väg) med en ShotGun i handen, skjut alla du stöter på och bry dig inte om de bakom dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Inte mycket till tipps jag kan komma med. Men jag upptäckte att destu längre du stannar i salongen destu fler får du på dig. mitt råd: När han flyr, spring efter honom direkt (bry dig inte om de som är kvar såvidar de inte är i din väg) med en ShotGun i handen, skjut alla du stöter på och bry dig inte om de bakom dig. Så gjorde jag, jag sprang efter honom direkt efter att han stuckigt och det funkade hur bra som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtaskater Skrivet 11 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Så gjorde jag, jag sprang efter honom direkt efter att han stuckigt och det funkade hur bra som helst Ok tack ska pröva senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Jag gjorde i stort sett tvärtom. Dödade alla i min väg, inte så svårt, ta bara skydd här och där så kommer du sakta men säkert fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Jag gjorde i stort sett tvärtom. Dödade alla i min väg, inte så svårt, ta bara skydd här och där så kommer du sakta men säkert fram. Samma som quoten, tog skydd på en gång och dödade dem en och en, var inte värst många heller, max 10 st. Sen var det bara å gå vidare, för han "väntar" på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtaskater Skrivet 12 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Samma som quoten, tog skydd på en gång och dödade dem en och en, var inte värst många heller, max 10 st. Sen var det bara å gå vidare, för han "väntar" på dig. Förresten tack för all hjälp klarade det går men jag är ny på gta forum hur tar man bort min topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Förresten tack för all hjälp klarade det går men jag är ny på gta forum hur tar man bort min topic?det går nog inte att ta bort den men admin kan låsa den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Vi tar bara bort skittrådar och låser trådar som spårat ur. Folks uppfattning om att "frågan besvarad = låsning" vet jag inte varifrån den kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts