mr_tobbe Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 dessa larviga argument har jag hört förr, och jag har tröttnat. om ett spel är roligt så går det långt. om det dessutom har satt huvudet på spiken med designen så går det längre. pong är ett tidlöst spel, som gjorts om många gånger. asteroids är ett tidlöst spel, som även det gjorts om många gånger. dom är inte avancerade, men väldigt roliga att spela, pga bra kontroll, tillgänglighet och belöning. gow var ett pong med stora gevär, testosteronstinna män, underjordiska monster och hinkar med blod. det var kul att spela för vad det var, och om du inte gillar gow eller pong så är det för att du inte tyckte de var roliga att spela, inte för att det var dåligt. gow kommer vara utgångspunkten för många kommande spel. gta IV var inte det sista. jag spelar gärna final fantasy 7 eller 8 i 70 timmar, så nej, gow är inte ett spel för ungar utan spelsmak. Gillar man ett modernt spel som är så linjärt och så klyschigt och så trettonårsaktigt så har man faktiskt objektivt sett ingen spelsmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Gillar man ett modernt spel som är så linjärt och så klyschigt och så trettonårsaktigt så har man faktiskt objektivt sett ingen spelsmak. man kan ju diskutera vem som är "trettonårsaktig" med det där platta, självcentrerade svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 man kan ju diskutera vem som är "trettonårsaktig" med det där platta, självcentrerade svaret. w0rd, dessutom så har storyn extrema potential, för att ettan va bara ett intro GoW kommer bli en trilogi. GoW är utan tvekan det roligaste Co-op spelet jag har kört hittils på konsol, and that's fo sure Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) Fattar inte hur ni kan tycka att det är dåligt. Testa o klara ut spelet med en vän! Det är typ 100 ggr roligare. Svårt blir det när man ska gå ensam( man får välja 2 vägar ) jag dör typ jämnt.. då får man börja om på checkpoint. Redigerad 17 maj, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 "dessutom så har storyn extrema potential" Jo, den är ju oerhört orginell, no doubt... Storyberättande i ettan existerade ju knappt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Fattar inte hur ni kan tycka att det är dåligt. Testa o klara ut spelet med en vän! Det är typ 100 ggr roligare. Svårt blir det när man ska gå ensam( man får välja 2 vägar ) jag dör typ jämnt.. då får man börja om på checkpoint. Jag har testat det, ja. Det var otroligt tråkigt och otroligt förutsägbart och otroligt linjärt. Pang-pang-pang, vi har sett det förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) GoW2, jatack. edit: kortfattat, det är roligt om man vill skjuta/såga sönder saker. Jag gillar sofisikerade spel som mr_tobbe också gillar. t.ex. Mahjong och Hjärter. Redigerad 18 maj, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jo, den är ju oerhört orginell, no doubt... Storyberättande i ettan existerade ju knappt heller. Orginell eller inte, Den har potential och som jag sa tidigare, ettan är bara ett intro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 GoW2, jatack. edit: kortfattat, det är roligt om man vill skjuta/såga sönder saker. Jag gillar sofisikerade spel som mr_tobbe också gillar. t.ex. Mahjong och Hjärter. Åh nej, den där var ju ny! "Han gillar inte testosteronshooters och grovt överskattade "djupa" spel som Oblivion, då kan han ju inte gilla något annat än MSRöj, för spelen vi gillar har ju allt!!!!!!!!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) Åh nej, den där var ju ny! "Han gillar inte testosteronshooters och grovt överskattade "djupa" spel som Oblivion, då kan han ju inte gilla något annat än MSRöj, för spelen vi gillar har ju allt!!!!!!!!". Ja. edit: Eller nej. Jag tror nästan jag tar och håller med dig. Redigerad 18 maj, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 (redigerad) Åh nej, den där var ju ny! "Han gillar inte testosteronshooters och grovt överskattade "djupa" spel som Oblivion, då kan han ju inte gilla något annat än MSRöj, för spelen vi gillar har ju allt!!!!!!!!". seriöst du gillar bara pinball, harpan , kungen verkar det som.. Redigerad 19 maj, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 seriöst du gillar bara pinball, harpan , kungen verkar det som.. Lägg sakligt fram bevis för detta påstående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 seriöst du gillar bara pinball, harpan , kungen verkar det som.. Seriöst?!?!? :w000t: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 (redigerad) Borta. Mr_tobbe gråter Redigerad 1 juli, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Ja, föga förvånande rörde det sig om intelligensreserven även i den här tråden. Trenden är tydlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Vet någon här att de ska vara som i gow 1 där man kan klara igenom spelet 2&2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Jag vågar satsa på att det blir GOTY. Hahaha. och jag tror att iron man bli GOTY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 (redigerad) Hahaha. och jag tror att iron man bli GOTY Skulle varit föga förvånande om just du faktiskt kom med en sån gissning. Redigerad 2 juli, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Hahaha. och jag tror att iron man bli GOTY Jag hade inte testat GTA4 när jag skrev det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 (redigerad) Jag hade inte testat GTA4 när jag skrev det. Hehe.. imo så förtjänar inte ens GTAIV game of the year Föga förvånande att just du kommer med en sån gissning. Ja ja för någon kommer med ett onödig sarkastiskt inlägg så är det jag, right?!. och när någon säger något ointressant och meninglöst är det....... Kicken. *Zing* Redigerad 2 juli, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts