swat Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Vem dödade ni? francis eller derrick? jag gillar packie och packie gillar derrick men ogillar francis. jag dödade francis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 (redigerad) Derrick Alla hatade han ändå lite smått (Gjort båda missionen då jag ville se vad som hände). Francis är ett lätt val då man ringer han för att få bort wanted lvl ibland (= Redigerad 10 maj, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Jag valde Derrick här, kände att Francis var alldeles för kraftfull för att bli mördad. Dessutom var ju Derrick en sådan förlorare som tydligen förråde allt och alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Dödade Francis. Kände mig hotad av honom. Blev droppen i den sista cutscenen med honom. Wantedlevel-grejset fixar min flickvän istället. Whatever, lär ändå aldrig behöva använda det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Spelade om uppdraget 3 ggr. En gång för att se vad som hände om man dödade Francis och tvärtom. Tredje gången beslöt jag mig för att döda Derrick. Om man dödar han får man 10 000 + att man kan ta bort wanted level via Francis. Och om man lät Derrick leva hände ingenting. Och jag tror inte att man kommer att få något uppdrag av nån av dom efter det så varför inte döda Derrick? Man får 10 000 + wanted grejen, förlorar ingenting på det. Man tjänar på det Men tjänar ingenting på att döda Francis. Aja det beror kanske lite på vad samvetet säger också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Francis råkade ut för en olycka. Derrick flydde. Francis / Kiki, 'nuff said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Skjöt först snutjäveln. Men Derricks telefonsamtal efter var så tråkigt, och dessutom fick man ingenting, så jag valde att ladda senaste sparningen och skjuta Derrick, där man fick sig en slant och polisgrejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag läste att man får två uppdrag till av Derric om man mördar Francis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag sköt Francis. Vet inte riktigt varför, men jag ogillade han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag läste att man får två uppdrag till av Derric om man mördar Francis. Jag har inte spelat klart, men direkt efter får man ett uppdrag som utspelar sig på en kyrkogård, men det antar jag hade kommit oavsett vem man tog. Några fler uppdrag med Derrick personligen har jag inte fått än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Många som dödar Francis ser jag.. Själv skjöt jag båda två, dock så blev det mission failed så jag dödade Derick istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Skott i huvudet på Francis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Dödade Francis. Tyckte inte om honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hollow123 Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Är det detta uppdrag man får välja mellan, ett dollartecken eller en röd hubbe att döda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) Dollartecken? Dem sitter i alla fall på en parkbänk och pratar så knäpper man nån av dem med sniper från ett tak. Jag har precis ätit en apa, och dödat Derrick. Var i behov av Francis specialare för att klara Tunnel of Death Redigerad 14 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts