nikq Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 (redigerad) 1 finns det gäng som i SA??. 2 villka gäng finns deT?. 3 kan man ta överdom som i sa?. Redigerad 9 maj, 2008 av nikq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Nej, gängen är helt borta från gatorna vad jag har märkt. Däremot finns det gatukriminella och smågäng som hänger där och där. Men tro mig, det blir inte tråkigare för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 9 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Nej, gängen är helt borta från gatorna vad jag har märkt. Däremot finns det gatukriminella och smågäng som hänger där och där. Men tro mig, det blir inte tråkigare för det. okok:P tackar för svar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts